رئیس بنیاد مستضعفان:

بنیاد مستضعفان و دولت در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مشارکت می‌کنند

«فتاح» گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سهم بنیاد و دولت در راستای توسعه مشارکتی است.
کد خبر: ۵۲۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ - 09June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده، اظهار داشت: فلسفه کار و حضور بنیاد مستضعفان به عنوان یک بنگاه، درآمدزایی است اما با تشکیل بنیاد علوی برای رفع محرومیت کارهای مشارکتی انجام می دهد.

وی بیان کرد: با توجه به ارتباط خوب دولت و بنیاد، هر میزان که دولت سرمایه گذاری کند بنیاد نیز در امور مربوطه مشارکت خواهد کرد.

فتاح تصریح کرد: در اجرای پروژه های بزرگ از جمله آزاد راه با مشارکت دولت طرح های خوبی در کشور از سوی بنیاد در دست اجرا است.

وی اضافه کرد:  بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت زدایی در کنار دولت است و این هم‌افزایی نقش مهمی در تلاش جهادی برای رفع محرومیت دارد.

فتاح بیان کرد: بنیاد مستضعفان در استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار یک واحد صنعتی سه هزار راسی راه اندازی می‌کند.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: سود حاصل از کارهای اقتصادی بنیاد مستضعفان را در قالب پروژه های محرومیت زدایی بنیاد علوی هزینه می کنیم که این تعامل برای رفع محرومیت‌ها اجرایی خواهند شد.

فتاح با بیان اینکه پروژه جدید از سوی بنیاد تا تکمیل همه طرح های نیمه تمام اجرا نخواهد شد، ابراز کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۵۰ میلیارد تومان در این سفر به شهرستان لنده برای محرومیت زدایی تخصیص داده خواهد شد.

وی تامین یک دستگاه آمبولانس جهت مرکز بستر درمانی شهرستان لنده، کمک به توسعه حوزه راه های روستایی،‌ بهداشت و درمان، کمیته امداد و شهرداری را نیز از دیگر حمایت های بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها