استاندار خوزستان:

اقتصاد هم باید توسط خود مردم اداره شود

خلیلیان گفت: انقلاب بر پایه عدالت اسلامی مردم و حضور مردم شکل گرفته و اقتصاد نیز باید به همین صورت باشد و توسط خود مردم اداره شود.
کد خبر: ۵۲۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ - 09June 2022

اقتصاد هم باید توسط خود مردم اداره شودبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان با حضور «سیداحمد عبودتیان»، دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت اظهار داشت: انقلاب بر پایه عدالت اسلامی و حضور مردم شکل گرفته و همه باید کمک کنیم تا اهداف آن محقق شود.

وی افزود: انقلاب بر پایه عدالت اسلامی مردم و حضور مردم شکل گرفته و اقتصاد نیز باید به همین صورت باشد و توسط خود مردم اداره شود.

خلیلیان با اشاره به پیوند مردم کشور با انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی مردمی بوده و همه باید کمک کنند تا اهداف آن محقق شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه آمریکا وقتی به جایگاه ایران پی برد قصد داشت با تحریم‌ها مردم را از دولت جدا کند، متذکر شد: دولت قبل هشت سال فرصت‌های داخلی را برای احیای برجام از دست داد.

وی اهداف دولت انقلابی را مشخص و اراده دولت در تحقق آن‌ها را محکم و استوار دانست و ادامه داد: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تصمیم درستی بود که اقتصاد کشور را از مشکلات نجات می‌دهد.

خلیلیان با بیان اینکه بن‌بستی برای حل مشکلات استان وجود ندارد، افزود: در بحث هفت تپه ظرف مدت کوتاهی اقداماتی انجام و این شرکت سروسامان گرفت. در حادثه متروپل نیز در ساعت اولیه وزیر کشور در صحنه حاضر شد و ماشین‌آلات و نیروهای امدادی به صحنه آمدند و به مرور تجهیزات تکمیل و آواربرداری به نظم خوبی رسید.

استاندار خوزستان با قدردانی از زحمات کسانی که در حادثه متروپل کمک و امدادرسانی کردند، تصریح کرد: در ابتدای این حادثه برخی می‌خواستند از حادثه سوء استفاده کنند که بر آن‌ها غلبه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار