استاندار ایلام:

عاقبت خیری ما در گروی ادامه راه شهدا است

بهرام‌نیا در دیدار با خانواده معظم شهیدان «رحمانی» و «کرمی» گفت: عاقبت خیری ما در گروی ادامه راه شهدا است.
کد خبر: ۵۲۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 09June 2022

عاقبت خیری ما در گروی ادامه راه شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز در جریان سفر خود به شهرستان آبدانان با خانواده شهیدان «عزت اله رحمانی و عبدالعباس کرمی‌‌» دیدار کرد.

استاندار ایلام در این دیدارها ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه اظهار داشت: خانواده های شهدا دین بزرگی بر گردن همه بویژه مسئولین دارند، مسئولین باید با خدمت جهادی و صادقانه خود راه و مسیر شهدا را ادامه دهند و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب تلاش بی وقفه داشته باشند.

«بهرام نیا» افزود: خانواده های شهدا بدون هیچ چشمداشتی فرزندان عزیز خود را تقدیم انقلاب و کشور کردند و امروز بر همه ما لازم است که قدردان ایثارگری این خانواده های معزز باشیم
 
استاندار ایلام  تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدا کمترین کاری است که نسبت به تکریم این عزیزان انجام می دهیم، شهدا چراغ هایی هستند که در مسیر رسیدن ارزش‌های الهی برای همه ما قرار گرفته اند، همه مردم و مسئولین قدر دان رشادت‌های شهدا و خانواده های آنها هستند.
 
شهدای ما برای حفاظت و صیانت از مرز و بوم ایران اسلامی از جان خود گذشتند و امروز همه آنچه ما داریم مرهون خون پاک شهیدان است.
 
شهید «عزت الله رحمانی» دانش آموز بسیجی در تاریخ ۸خرداد ماه ۱۳۶۵ به فیض عظیم شهادت نایل شده است.

شهید «عبدالعباس کرمی» در عملیات بیت‌المقدس در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۶۶  در منطقه عملیاتی شاخ شمیران به فیض عالی  شهادت نایل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار