خطیب جمعه دزفول:

معاندان انقلاب همواره تلاش دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند

عبدالهی گفت: مردم فرصت را از معاندان خواهند گرفت چرا که این افراد همواره تلاش دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
کد خبر: ۵۲۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 10June 2022

معاندان انقلاب همواره تلاش دارند از آب گل آلود ماهی بگیرندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت الاسلام «حسین عبدالهی» امام جمعه موقت دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: افزایش ۳۷ درصدی حقوق بازنشستگان در سال جاری به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: این بازنشستگان اغلب با عروس و دامادهای خود خانواده پرجمعیتی دارند و با توجه به گرانی‌ها در تامین مخارج با مشکل مواجه شده‌اند.

امام جمعه موقت دزفول با گلایه از گرانی‌های بی‌حد و نبود ثبات قیمت در بازار بیان کرد: برخی اقدامات و کم کاری‌ها امنیت روحی و روانی مردم را هدف قرار گرفته‌اند.

وی تصمیم دولت برای جراحی اقتصادی را تصمیمی درست خواند و بیان داشت: آنها که مغرض نبودند بر این طرح صحه گذاشتند اما قرار نبود همه اجناس گران شوند.

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر بازار گفت: مردم پشتیبان طرح جراحی اقتصادی دولت هستند ولی مسوولان باید پای حرف و درد دل مردم بنشینند. مردم ما فرق اعتراض به جا را از تخریب می‌شناسند و همزمان با اعتراض مسالمت آمیز پنجه فولادین خود را به دهان دشمنان خواهند کوبید.

امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: مردم فرصت را از معاندان خواهند گرفت چراکه این افراد همواره تلاش دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

حجت‌الاسلام عبدالهی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب داشتن روحی لطیف و جامع حماسه و عرفان را از خصوصیات فردی حضرت امام(ره) دانسته‌اند.

وی ترویج معنویت را از اهداف قیام امام خمینی(ره) دانست و افزود: سراسر وجود حضرت امام را توکل بر خدا فرا گرفته و زیربنای همه اقدامات ایشان قیام برای خدا و اقامه حق بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار