امام جمعه بندرعباس:

صدور قطعنامه علیه ایران نشانه بن بست و اضمحلال دشمن است

حجت‌الاسلام «عبادی زاده» گفت: صدور قطعنامه آمریکا و تروئیکای اروپا علیه ایران نشانه بن بست و اضمحلال دشمن است.
کد خبر: ۵۲۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ - 10June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی زاده» امام جمعه بندرعباس در جمع نمازگزاران بندرعباسی، اظهار داشت: امروز که دشمن برخوردهای ما را نسبت به خودشان می‌بینند وانمود می‌کنند که این قطعنامه سیاسی و با هدف اعمال فشار بیشتر جهت کشاندن ایران به پای میز مذاکره بوده است؛ چرا ایران نسبت به این قطعنامه مقابله به مثل کرده و اقدام های تنویری را اعمال کرده است.

وی با اشاره به اینکه سر این موضوع آمریکایی ها، صهیونیست ها و اروپایی ها تقسیم کار کرده اند، بیان کرد: صهیونیست ها همیشه و بویژه امروز که گرفتار اضمحلال و بیچارچگی شده اند و در این شرایط که دستشان از همه جا کوتاه شده است، دست به یک اقدام های مذبوحانه می زنند.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: البته به فرمایش رهبرمعظم انقلاب دوران بزن و در رو دیگر تمام شده است و صهیونیست ها امروز در مقابل هر اقدامی که انجام می دهند، ۱۰برابر آن را می خورند و منتهی ما کمتر این مساله را رسانه ای کرده ایم که خودشان نیز نسبت به این موضوع واقف هستند.

حجت الاسلام عبادی زاده یادآورشد: در زمانی که صهیونیست ها بی شرمانه یک جوان مومن و مدافع حرم ما را «شهید پاسدار صیاد خدایی» بدون محافظ و در کنار منزلش ترور می کنند، پاسخی کوبنده دریافت کردند که آن هم ترور مامور عالی رتبه موساد بوده که با آن همه محافظ در قلب صهیونیست ها هدف قرار گرفته است.

 وی گفت: دشمنان بدانند که اگر بخواهند دست به ترورهای کور بزنند ما پاسخش را قاطعانه می دهیم و تیرهای غیبی الهی برسرشان می بارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تولید سرود زیبای «سلام فرمانده» گفت: این سرود نسل نوجوان ما را واکسینه کرد و تمام بساط و توطئه های دشمن را بهم ریخته است.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: این سرود ملی نه تنها در کشور ما ایران بلکه مرزهای ما را درخارج از کشور هم درنوردیده است و و مورد استقبال همه مومنان در کشورهای مختلف قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید از ایمان مردم برای تولید عمل صالح استفاده شود، ابراز کرد: سرود سلام فرمانده امروز رگه های ایمان مردم نسبت به وجود مقدس امام زمان (عج) را قوی تر کرده و دشمن را به لرزه انداخته است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رهبرمعظم انقلاب سفارش کرده اند که نگذارید دشمن وانمود کند که این کشور به بمب بست رسیده است؛ این سنت خداست که ترقی و تکامل از دل مشکلات بیرون بیاید و نمی توانید جامعه ای را ببینید که بدون مبارزه با مشکلات و ناهمواری رشد و کمال یابد و امروز ملت ما از دل مشکلات مسیر رو به جلو و تکاملی را طی می کند.

وی، قدرشناسی از مسوولان انقلابی را از دیگر خواسته های رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد و گفت: در این جامعه کسانی هستند که برای مردم ما زحمت می کشند و این مسوولان دلسوز و انقلابی نباید به فراموشی سپرده شوند.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان همچنین به سفارش های رهبرمعظم انقلاب که در حرم حضرت امام خمینی(ره) در ضمن تبیین مکتب امام و شخصیت ایشان توصیه هایی را داشتند، گفت: نخستین توصیه این بود که نگذارید دشمن از انقلاب هویت زدایی کند  چرا که دشن روی هویت های انقلاب که همان دفاع از محرومان، استقلال در مقابل قدرت ها، استکبارستیزی، مکتب امام، عجین با اسلام و جایگاه مردم در انقلاب بوده، دست گذاشته است.

وی یادآورشد: دومین توصیه رهبرمعظم انقلاب این است که مواظب نفوذ جریانات ارتجاع باشید آن هم یک مفهوم جدیدی از ارتجا بوده که رهبری آن را وارد ادبیات سیاسی کردند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: سه نام امام رئوف، عالم آل محمد و مظهر سبقت خدا برای آن حضرت در لسان اهل بیت (ع) آمده است که امام رئوف یعنی امام مهربانی ها نسبت به مردم، محبان و مومنان بوده است.

وی گفت: دومین ویژگی آن حضرت «عالم آل محمد» است؛ چرا که آن امام همام در مناظراتی که با گروه های مختلف داشتند، از حریف و کیان اسلام و شیعیان دفاع می کرد و خصوصیت برتر امام هشتم «یَا مَنْ سَبَقَتْ رَحْمَتُهُ غَضَبَهُ» در واقع مظهر و تجلی اسم سابق خداست که امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر هدایت های آن امام همام قرار بگیریم.

امام جمعه بندرعباس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گرانی ها بر مردم فشار آورده است، توصیه کرد: مسوولان و متولیان امر مساله کنترل و نظارت بر بازار را جدی تر دنبال کنند و نگذارند از شرایط روانی بازار قیمت ها به صورت افسارگسیخته بالا رود.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: مردم در رنج و سختی هستند و آرامش روحی ندارند و باید جلوی این تلاطمی که در بازار وجود دارد و بیشتر منشا آن روانی دارد را گرفت.

وی یادآورشد: دولت اقتصاد کشور را یک جراجی بزرگ می کند که در این راستا بعضی از مسائل و پیامدهای آن اجتناب ناپذیر بوده، اما بعضی ها را می توان با نظارت به موقع و بیشتر بر بازار و تزریق کالا کنترل کرد که کمترین مردم بویژه اقشار آسیب پذیر جامعه کمتر آسیب ببیند.

نماینده ولی فقیه در پایان ضمن قدردانی از استاندار و دستگاه دولت گفت: ابتکار استاندار در برگزاری نشست شورای اداری استان در هریک از شهرستان های استان ستودنی است چرا که مسائل و مشکلات شهرستان ها را با حضور اعضای شورای اداری مورد بررسی قرار می گیرد و به آن ها رسیدگی می شود.

انتهای پیام/ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار