فرمانده سپاه قم:

موزه دفاع مقدس بازتاب ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام است

سردار موحد گفت: موزه انقلاب و دفاع مقدس بازتاب ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در برابر دشمنان متجاوز است.
کد خبر: ۵۲۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 10June 2022

موزه دفاع مقدس بازتاب ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام استسردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه استان قم در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: می‌توان گفت جریان عاشورایی دفاع مقدس، مشتمل بر ابعاد حماسی، علمی و عرفانی است که هر یک بایستی به‌خوبی بازشناسایی شود.

وی افزود: در بعد حماسه، دفاع مقدس ملت مسلمان ما در برابر تجاوزات دشمن بعثی به سرکردگی استکبار جهانی، امتداد جریان عاشورا بود و صحنه‌های بی بدیلی را از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در خطوط مقدم و فداکاری‌های مردم درستاد‌های پشتیبانی جبهه و جنگ برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب رقم زد.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به بازدید خود از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم عنوان کرد: موزه دفاع مقدس بازتاب و منعکس کننده ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در برابر دشمنان زبون و متجاوز است و بایستی به نحو احسن در نمایش آن افتخارات به نسل جوان، کارآیی لازم را از خود نشان دهد.

وی تاکید کرد: سپاه استان قم و لشکر عملیاتی آمادگی کامل دارند علاوه بر همکاری‌ها و اقداماتی که تاکنون از سوی این دو مجموعه در خصوص توسعه موزه انقلاب و دفاع مقدس قم صورت گرفته، در مورد انتقال و نصب سایر تجهیزات نظامی دوران حماسه و ایثار نیز به سرعت اقدام نمایند.

یادآور می‌شود: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و سرهنگ حسین تناور فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) با حضور در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، از تالار همایش و محوطه این مرکز بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها