نماینده مردم در مجلس:

مهار ویروس کرونا برگ برنده دولت سیزدهم است

حجت‌الاسلام نوروزی گفت: مهار ویروس کرونا و به صفر رسیدن آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری برگ برنده دولت حجت‌الاسلام رئیسی است.
کد خبر: ۵۲۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ - 10June 2022

مهار ویروس کرونا برگ برنده دولت سیزدهم است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسن نوروزی» نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به صفر رسیدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور را برگ برنده برای دولت حجت الاسلام رئیسی خواند و اظهار داشت: در مدت دو سالی که کشور درگیر ویروس کرونا بود تلاش شبانه‌روزی کادر درمان وزارت بهداشت به ویژه در دولت حجت‌الاسلام رئیسی و نیز واکسینه شدن همه مردم و مقابله با این ویروس را شاهد بودیم.

نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با تلاش خستگی ناپذیر دولت سیزدهم امروز آرامش در بحث ویروس کرونا به کشور بازگشته و فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی از سر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: دولت حجت‌الاسلام رئیسی به دور از هرگونه هیاهو و سر صدا تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و بازگرداندن آرامش به جامعه به‌کار گرفته است.

وی افزود: امیدوارم که این شرایط آرام همچنان برای جامعه پایدار بماند و در ادامه مسیر شاهد موفقیت‌های بیشتر در دولت حجت‌الاسلام رئیسی نیز باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار