امام جمعه مهریز:

عزت و اقتدار ملت و میهن اسلامی در گرو عمل به فرمایشات رهبری است

حجت الاسلام «محی‌الدینی» به توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم و مسئولان در ابعاد و موضوع‌های مختلف اشاره کرد و گفت: عزت و اقتدار ملت و میهن اسلامی در گرو عمل به فرمایشات معظم‌له است.
کد خبر: ۵۲۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ - 10June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه مهریز اظهارداشت: حضرت محمد (ص) در روایتی به امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند «به خانواده ات محبت کن و حق و حقوق همسایه‌ها را پایمال نکنید». امام رضا (علیه السلام) می‌فرمایند: حق و حقوق و حریم یکدیگر و همسایه ات را رعایت کنید.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: برای جامعه اسلامی به هیچ وجه پذیرفته و قابل قبول نیست که هر روز بحرانی در کشور رخ دهد.
 
وی ادامه داد: حوادثی که بعضا در کشور در موضوع‌های مختلف به وجود می‌آید موجب سوء استفاده دشمنان برای تضعیف نظام و اعتمادزدایی است و باید علت آن‌ها بررسی و برای همیشه جلوگیری شود.
 
امام‌جمعه مهریز بیان کرد: نباید مردم هر روز در کشور شاهد حادثه‌ای تلخ و ناگوار باشند و مطالبه برحق همگانی است که مسئولان برای حل مشکل اقدامات مناسب داشته باشند.
 
محی‌الدینی به توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم و مسئولان در ابعاد و موضوع‌های مختلف اشاره کرد و گفت: عزت و اقتدار ملت و میهن اسلامی در گرو عمل به فرمایشات معظم‌له است.
 
وی گفت: مسئولان باید برای خدمت به کشور و مردم بیش از گذشته منویات مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان‌های والای نظام، انقلاب، شهدا و حضرت امام‌راحل (ره) را نقشه‌راه همیشگی خود قرار دهند.
 
امام‌جمعه مهریز به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام‌رضا (ع) در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی با برنامه‌ریزی و همکاری همگان اشاره کرد و از تمامی فعالان این بخش قدردانی کرد.
 
محی‌الدینی به هفته محیط زیست و نقش و اهمیت آن در داشتن یک زندگی سالم اشاره کرد و گفت: باید مردم با مسئولان برای حفظ محیط زیست همکاری کنند و تمامی فعالیت‌ها باید در این حوزه مهم و اثربخش قانونی باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار