در پیامی مطرح شد؛

تبریک امیر حاتمی برای انتصاب معاون منابع انسانی وزارت دفاع

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش در پیامی انتصاب معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ - 10June 2022

تبریک امیر حاتمی برای انتصاب معاون منابع انسانی وزارت دفاعبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتصاب امیر سرتیپ دوم سعید صادقی معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی؛

برادر ارجمند امیر سرتیپ دوم دکتر سعید صادقی

معاون محترم منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

بی‌تردید امروز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از جمله سازمان‌های پیشگام و سرآمدی است که با دارا بودن سرمایه‌های انسانی گرانسنگ که به زیور تخصص، تعهد و فرهیختگی آراسته شده‌اند، چون نگینی درخشان در سپهر دولت اسلامی و نیروهای مسلح می‌درخشد. بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را در سمت معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که حاکی از شایستگی، لیاقت و تعهد آن امیر سرافراز است تبریک و تهنیت گفته، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی و سایر همکاران گرامی‌تان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و تحت رهنمودها و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار