مسابقه عکاسی با موضوع «سلام فرمانده» در لرستان بر گزار می‌شود

همزمان با برگزاری تجمع بزرگ سربازان دهه نودی امام زمان (عج) در لرستان، انجمن سینمای جوان ایران در لرستان نیز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره عکاسی در دو بخش حرفه‌ای و مردمی کرده است.
کد خبر: ۵۲۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 11June 2022

مسابقه عکاسی با موضوع «سلام فرمانده» در لرستان بر گزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام زمان (عج) و اجرای سرود «سلام فرمانده» عصر امروز ساعت ۱۷ در زیباکنار خرم‌آباد برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این تجمع، انجمن سینمای جوان ایران در لرستان نیز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره عکاسی در دو بخش حرفه‌ای و مردمی کرده است.

بر اساس فرواخوان این جشنواره، در بخش عمومی همه شهروندان می‌توانند شرکت کنند و کافیست افراد فایل اصلی عکس هایی که با گوشی خود به ثبت رسانده‌اند را به شماره مجازی ۰۹۳۹۳۶۷۷۱۷۶ ارسال کنند.

در بخش حرفه‌ای نیز عکاسان تصاویر خود را به همین شماره اعلام شده ارسال خواهند کرد.

مهلت شرکت ارسال آثار تا ۲۵ خردا بوده و هر نفر حداکثر ۱۰ عکس را می‌تواند به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

قرار است پس از بررسی آثار به نفرات برتر جوایزی اهدا شود.

مراسم سرود «سلام فرمانده» امروز در شهرستان‌های دورود، بروجرد، خرم‌آباد و نورآباد اجرا می‌شود که در دورود ساعت ۹ صبح در استادیوم تختی، در نورآباد ساعت ۱۱ صبح ورزشگاه شهدای نورآباد، در خرم‌آباد ساعت ۱۷ عصر زیباکنار و در بروجرد نیز ساعت ۱۸ عصر در انتهای خیابان تختی اجرا خواهد شد.

ابوذر روحی، خواننده این اثر نیز در این برنامه‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار