مدیرعامل سازمان اتکا خبر داد؛

احداث برج سلامت با هدف ارائه خدمت به خانواده نیروهای مسلح در مشهد

«اعلمی» گفت: برج سلامت با ۱۸ طبقه که عملیاتی عمرانی آن امروز در مشهد آغاز شد و به همه شهروندان و زائران بویژه خانواده نیروهای مسلح خدمات ارائه خواهد داد، در مدت سه سال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۲۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ - 11June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مرتضی اعلمی» مدیرعامل سازمان اتکا امروز (شنبه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث برج سلامت اتکا در مشهد اظهار داشت: عملیات احداث برج سلامت با ۱۸ طبقه در مشهد که امروز آغاز شد و به همه شهروندان و زائران به‌ویژه خانواده نیروهای مسلح خدمات ارائه خواهد داد، در مدت سه سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این مرکز درمانی قرار است در هفت طبقه منفی و ۱۰ طبقه بالای همکف با زیربنای ۹۰ درصد از عرصه زمین و حدود چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شود.

مدیر عامل سازمان اتکا بیان داشت: معطل ماندن طرح برج سلامت مشهد که از سال ۱۳۹۳ تصمیم‌گیری شد اما به مرحله اجرایی نرسید، نیاز به تصمیم به موقع برای اجرا داشت.

اعلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید محمود کاوه از جمله تصمیم‌گیری و اقدام به موقع، گفت: بسیاری از طرح‌های کشور، معطل تصمیم‌گیری‌ها است و باید با تمرین بسیار به این مرحله رسید.

این مسئول با بیان اینکه فروشگاه اتکا مشهد در میان پنج فروشگاه بزرگ و قدیمی کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: سال ۱۳۹۲ تصمیم بر این شد که این فروشگاه تعطیل شود و بر اساس مشاوره‌های صورت گرفته تبدیل به یک مرکز درمانی مجهز برای ارائه خدمت به همه شهروندان و زائران به‌خصوص خانواده نیروهای مسلح شود.

مدیر عامل سازمان اتکا ابراز داشت: این ساختمان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در اختیار بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان امانت‌دار، برای ساخت و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اعلمی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام سازمان اتکا، ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر فعالیت در حوزه کشاورزی و تولیدات داخلی مرتبط با آن، سعی بر این است تا اقدامات شایسته‌ای در این زمینه صورت گیرد تا دیگر به واردات در حوزه کشاورزی و دامپروری نیاز نداشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های مورد تأکید صنعت خرده‌فروشی است که سعی داریم تا امکان دسترسی فیزیکی و مجازی در این حوزه رشد مناسبی داشته باشد، بر همین اساس چهار محصول جدید لوازم خانگی توسط این سازمان در حال تولید و ارائه به بازار است.

مدیر عامل سازمان اتکا تأکید کرد: قرار بود با خروج چند برند خارجی در کشور بازار محصولات خانگی دچار چالش شود، ولی اکنون تولیدکنندگان داخلی توانسته‌اند نیاز بازار را تأمین کنند. با همین رویکرد سعی شده است برای حمایت از جوانان در تشکیل خانواده، سبد جهیزیه شامل چهار قلم اساسی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماه در اختیار خانواده نیروهای مسلح قرار گیرد.

وی گفت: شیلات یکی از حوزه‌های جدیدی است که این سازمان به آن ورود پیدا کرده است.

عملیات احداث برج سلامت امروز در محل ساختمان قدیم فروشگاه اتکا مشهد با حضور معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار