امام جمعه ایلام:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کار فرهنگی است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: هیئت اندیشه‌ورز حجاب و عفاف باید راهکار و راهبرد عملی برای صیانت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ارائه دهد.
کد خبر: ۵۲۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ - 11June 2022

راهبرد ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کار فرهنگی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز (شنبه) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با محوریت حجاب و عفاف، اظهار داشت: دشمن در جنگ سخت علیه ملت ایران اسلامی، شکست خورد و نمی تواند و جرات نمی کند که خودش را با جمهوری اسلامی درگیر کند. 

حجت الاسلام «کریمی تبار» با اشاره به اینکه یونانی‌ها با تحریک آمریکایی ها نفتکش ایران را متوقف کرد و خود آمریکایی ها جرات این کار را نداشتند، افزود: این در حالی است که ایران، نفتکش های یونان را در مقابل چشم ناو هواپیما بر آمریکا در خلیج فارس به بیش از ۷۰۰ هزار تن فراوده های نفتی متوقف کرد و  این موضوع، نشان از اقتدار نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
 
وی تصریح کرد: اما امروز دشمن تلاش می کند در جایی که می تواند تاثیر بگذارد و برای تحقق آن، برنامه ریزی کردند و حجاب و عفاف را مورد حمله قرار دادند، مدل های لباس را تغییر دادند، با حساب و کتاب وارد شدند، ارائه الگو و برنامه ریزی کردند و برخی مواقع به صورت مدل های لباس را به صورت رایگان رایگان و با قیمت کم  در بین نسل جوان توزیع کردند.

امام جمعه ایلام با اشاره به تجربه تلخ آندلس، گفت: دشمنان اسلام در مرکز اروپا، با زور شمشیر نتوانستند بر مسلمانان اندلس پیروی شوند اما با هجمه فرهنگی علیه ارزش ها و اعتقادات مسلمانان، توانستند  اسلام را در اسپانیا کم رنگ کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود، نهاد و بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مورد هجوم قرار دادند، در بحث حرمت زدایی مادر  در درون خانواده ورود کردند، و جایگاه و منزلت خانواده و بی حرمتی بنیان خانواده را در دستور کار قرار دادند، تقیدی که زن و شوهر در جامعه نسبت به هم داشتند را مورد آسیب قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها