مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام:

یک هزار ۵۰۰ بسته غذایی به همت ستاد فهما استان ایلام بین نیازمندان توزیع شد

حجت‌الاسلام «چراغی‌پور» گفت: همزمان با میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی گوشت گرم به همت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بین نیازمندان ایلام توزیع شد.
کد خبر: ۵۲۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 11June 2022

یک هزار ۵۰۰ بسته غذایی به همت ستاد فهما استان ایلام بین نیازمندان توزیع شدبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در حاشیه توزیع بسته‌های غذایی به فقرا و نیازمندان، اظهار داشت: در راستای اجرای فعالیت های گسترده ستاد فهما در دهه کرامت، امروز همزمان با میلاد امام رضا (ع) تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی گوشت گرم در  استان ایلام توزیع شد.

وی افزود: این چهاردهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی گوشت گرم است که جهت توزیع در بین محرومین و نیازمندان به همت بچه های مسجدی توزیع می شود.

حجت الاسلام چراغی‌پور، با تقدیر از حمایت های برنامه  تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و ارسال بسته های معیشتی به نقاط مختلف کشور، تصریح کرد: اجرای این طرح  به همت بچه های مسجدی گامی موثر در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رفع محرومیت از اقشار آسیب پذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها