‌شهید مصطفوی: رهبر انقلاب را تنها نگذارید

شهید میلاد مصطفوی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «رهبر انقلاب و گل سرسبد کشورمان را تنها نگذارید و پشتوانه و حامی ایشان باشید.»
کد خبر: ۵۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ - 12June 2022

‌شهید مصطفوی: رهبر انقلاب را تنها نگذارید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید سید میلاد مصطفوی

با سلام خدمت آقا و، ولی نعمت خودم، آقا حجت بن الحسن (عج) و، ولی امر مسلمین جهان آقا سیدعلی خامنه‌ای (حفظ‌الله) و با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس.

خدایا من کجا و شهدا کجا، کاری کن خدایا ما هم به قافله شهدا برسیم.

اینجانب سیدمحمد مصطفوی فرزند سیدهاشم با سلامت کامل متن وصیت‌نامه خود را می‌نویسم و از خداوند متعال خواستارم به من توفیق دهد کار‌های خود را برای رضای خدا و برای تقرب به سوی او انجام دهم و دمی از یاد خدای خود غافل نباشم.

اولین وصیتم این است که برادران و دوستان، رهبر انقلاب و گل سرسبد کشورمان را تنها نگذارید و پشتوانه و حامی ایشان باشید. همچنین پدر عزیزم من را حلال کن که خیلی بی‌مهابا و بدون دریغ زحمت من را کشیدی. خیلی عزیزی پدر جانم خیلی...

برادر و خواهر گرامی‌ام از شما شرمنده‌ام بخاطر همه آزار و اذیت‌ها تقاضای بخشش دارم. امیدوارم حلالم کنید.

دوستان عزیز شما را قسم به خدا که راه امام حسین (ع) را که راه عاقبت به خیری و مهمترین کار است را ادامه دهید. حسین‌گونه زندگی کنید که تمام عاقبت به خیری در همین راه است و همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارید، چون شهدا همیشه زنده‌اند و من وجود آن‌ها را در زندگی خود همیشه احساس می‌کردم.

دوستان، هم هیاتی‌ها، هم شهری‌ها و تمام مردم دوست و آشنا حلالم کنید و عاجزانه از شما تقاضا دارم در انجام امور دینی خود به خصوص حضور فعال در مساجد کوشا باشید و خمس و زکات خود را سالیانه حساب کنید تا روزی حلال داشته باشید.

در آخر هم باید اشاره کنم که الان من در شهر حلب سوریه هستم و آماده رزم با گروه‌های تکفیری. امیدوارم که در این راه استوار و پرامید و با تکیه بر اهل بیت (ع) به خصوص عمه جانم زینب (س) وارد صحنه نبرد شوم. خدایا کمکم کن این بنده حقیر از تمام مادیات دنیا دل بکنم فقط و فقط به خودت فکر کنم که سعادت دنیا جز در این نیست.

می‌روم تا به مادرم برسم با تمام شرمندگی.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار