محمود عباس:

هدف فلسطینی‌ها رهایی یافتن از اشغالگری «رژیم صهیونیستی» است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار با یک هیأت آمریکایی ضمن انتقاد شدید از اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، گفت: هدف ما رهایی یافتن از اشغالگری اسرائیل است.
کد خبر: ۵۲۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 12June 2022

هدف ما رهایی یافتن از اشغال اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری وفا، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با یک هیأت آمریکایی به ریاست «باربارا لیف» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در جریان دیدار مذکور که در شهر رام الله واقع در کرانه باختری انجام شد، در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی گفت‌وگو کردند. محمود عباس در این دیدار تأکید کرد: هدف ما رهایی یافتن از اشغالگری اسرائیل بر اساس قطعنامه‌های بین المللی است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین عنوان کرد: تل‌آویو اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان و مقدسات آن‌ها را تشدید کرده است. حملات روزانه شهرک نشینان به مسجدالاقصی خود به تنهایی مؤید این مسأله است.

محمود عباس در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: بدون شک، رهبران فلسطینی تصمیمات لازم برای مواجهه با تشدید تنش از سوی اسرائیل را اتخاذ خواهند کرد. درحال حاضر، هیچ دورنمای سیاسی برای حل و فصل مشکلات به چشم نمی‌خورد.

این شخصیت فلسطینی در ادامه ضمن انتقاد از سکوت آمریکا در قبال پاکسازی نژادی توسط صهیونیست‌ها، تأکید کرد که باید نام سازمان آزادی‌بخش فلسطین از لیست سیاه ایالات متحده آمریکا حذف شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار