رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم پویایی ستاد انقلاب فرهنگی در برابر مسائل کشور

چمران گفت: انتظار داریم ستاد انقلاب فرهنگی نسبت به مسائل جامعه کارآمد و پویا باشد و در برابر مسائل موجود کشور اقدامات مناسبی انجام دهد.
کد خبر: ۵۲۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 12June 2022

لزوم پویایی ستاد انقلاب فرهنگی در برابر مسائل موجود کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در شصت و نهمین جلسه شورا ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: خوشبختانه تجمعات خوبی در کشور و تهران برگزار شد و مردم استقبال خوبی از این مراسمات داشتند و عمق ارادت خود را به اهل بیت و امام رضا (ع) نشان دادند.

وی با گرامی‌داشت ۲۳ خرداد سالروز صدور فرمان امام برای تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی گفت: امیدواریم این ستاد برخلاف چند سال گذشته که فعال و تاثیرگذار نبوده در شرایط جدید فعالیت بیشتری داشته باشد.

چمران افزود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز ۱۴ خرداد مقایسه خوبی با دیگر انقلاب‌ها داشتند.

‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: انتظار داریم ستاد انقلاب فرهنگی نسبت به مسائل موجود جامعه کارآمد و پویا باشد و در برابر مسائل موجود کشور اقدامات مناسبی انجام دهد.

وی درخصوص هک سامانه‌های شهرداری تهران و اقدامات صورت گرفته در راستای بازگرداندن این سامانه‌ها برای ارائه خدمت به شهروندان اظهار داشت: این حمله بسیار وسیع بوده است و اکثر سامانه‌ها به چرخه ارائه خدمت بازگردانده شدند.

چمران اضافه کرد: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری به دلیل اطمینان از امنیت آن نیازمند زمان بیشتری است؛ همچنین فاوا شهرداری اطمینان و نشان دادند تمام اطلاعات، پول‌ها و پرونده‌های مردم حفظ شده و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار