مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان مطرح کرد؛

حمایت از نمایشنامه‌های موفق در حوزه دفاع مقدس

«لطفی» گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از نمایشنامه‌های خوب و موفق در حوزه دفاع مقدس، حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۲۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 12June 2022

حمایت از نمایشنامه‌های موفق در حوزه دفاع مقدس«امین لطفی شهپر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس،‌ اظهار داشت: با توجه به رسالت بخش هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حداقل سالی سه تئاتر در قالب‌های صحنه‌ای و خیابانی تهیه شده است و از سال ۱۳۹۱ تاکنون تولید بیش از ۲۰ اثر را حمایت کرده‌ایم.

وی با اعلام حمایت از نمایش‌نامه‌های خوب و موفق در حوزه دفاع مقدس، افزود: در بخش نشر و چاپ نمایشنامه آثاری را جمع‌آوری و به عرصه نشر رساندیم.

لطفی شهپر با اشاره به تولید نمایش‌های رادیویی در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان گفت: برای اولین بار در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان تله‌تئاتری با همکاری صداوسیمای مرکز همدان تهیه شده است.

وی افزود: این تله تئاتر با عنوان «حریر» به کارگردانی «علیرضا کلاهچی» تهیه و تولید شده است که در حال حاضر مراحل پایانی  صداگذاری و تدوین را طی می‌کند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس با اشاره به برگزاری جشنواره سنگر، بیان داشت: این جشنواره را طی دو دوره گذشته به طور موفق در استان همدان برگزار کردیم و جشنواره تئاتر سنگر امسال هم در دو بخش نیرو‌های مسلح و بخش آزاد و مردمی در تابستان برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز موفق شدیم جشنواره فانوس که بخش ویژه آن در ۲۳ رشته بود، به‌طور موفق در سطح استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار