دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

باید تمام گروه‌ها در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که اقدامات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی و عملیات ترور شهروندان فلسطینی باید متوقف شود و این حمایت تمام گروه‌های ملی و اسلامی را می‌طلبد.
کد خبر: ۵۲۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ - 12June 2022

باید تمام گروه ها در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: حوادث مربوط به بیت المقدس اشغالی و مسجدالاقصی، حملات مستمر شهرک نشینان صهیونیست، کشتار روزانه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری، تخریب منازل، شکنجه مستمر اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، نادیده گرفتن اعتصاب غذای اسرای فلسطینی باید متوقف شود و این امر نیازمند موضعگیری و حمایت جدی گروه‌های ملی و اسلامی و تمام اقشار ملت فلسطین است.

وی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی با جدیت تمام در کنار ملت فلسطین و علیه اقدامات رژیم صهیونیستی ایستاده است و هرگز اجازه تحقیر بی وقفه را نخواهد داد.

این اظهارات رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حالی مطرح می‌شود که سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست روز گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله قلقیلیه و نابلس و الخلیل یورش بردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها