از تابلوهای معابر مزین به نام و تصاویر شهیدان شیراز رونمایی شد

امشب در اقدامی ارزشمند با حضور مدیران شهری شیراز و پوشش خبری رسانه‌ها از تابلوهای معابر مزین به نام و تصاویر شهیدان رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 12June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، شهردار منطقه یک و جمعی از کارمندان شهرداری شیراز امشب 22 خرداد در اقدامی ارزشمند با حضور اصحاب رسانه در خیابان قصردشت شیراز گرد هم آمده و از تابلوهای معابر مزین به نام و تصاویر شهیدان رونمایی کردند.

 آیین رونمایی از تابلوهای معابر مزین به نام و تصاویر شهیدان در حالی امشب با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطر شهدا صورت گرفت که اخیرا انتقاداتی نسبت به کم توجهی در این زمینه طی سالیان مختلف متوجه شهرداری شده بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز اخیرا در گفت و گویی با رسانه‌ها ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیریت شهری طی سالیان مختلف و تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری با این اداره جهت حفظ نام شهدا، از ضرورت فضاسازی بیشتر سیمای شهر شیراز با تصاویر شهدا سخن گفته و بیان کرده بود که فضاسازی شهری در شهر شیراز و قراردادن تصاویر و المان‌های شهدا و تندیس شهدا در سطح شهر و نامگذاری کوچه‌ها و معابر با سازه‌های ایمن و پایدارتر باید مورد توجه بیشتر شهرداری قرار بگیرد.

در تابلوهایی که امشب از آنها رونمایی شد برخلاف بنر و کاشی‌های قبلی از سازه‌هایی فلزی، پایدار و مقاوم در برابر باد و طوفان استفاده شده و در کنار تابلوی حاوی نام اصلی خیابان، نام کوچه نیز در تابلویی مجزا مزین به نام  و تصویر شهیدی آمده و توضیح مختصری نیز راجع به آن شهید گرانقدر در تابلو قید شده است.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها