مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:

خوزستان به اندازه کل کشور بهانه برای نوشتن در حوزه ایثار و شهادت را دارد

کیانی گفت: خوزستان عزیز ما به اندازه کل کشور سوژه و بهانه برای نوشتن در حوزه ایثار، جهاد و شهادت دارد و ما هم تلاش کرده‌ایم در حوزه کودک و نوجوان کارهای مفیدی در این عرصه انجام دهیم که امیدواریم مورد قبول مردم شریف استان و کشور قرار بگیرند.
کد خبر: ۵۲۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ - 12June 2022

خوزستان به اندازه کل کشور بهانه برای نوشتن در حوزه ایثار، جهاد و شهادت را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «وحید کیانی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان امروز پس از حضور و بازدید از غرفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان ضمن تبریک میلاد امام هشتم شیعیان جهان اظهار داشت: هم مردم و هم مسئولین به حضور حداکثری در چنین فضایی احتیاج دارند.

وی افزود: در غرفه ای هستیم که روح شهدا در آثار آن جاری است و خوشحالیم که در برهه ای توانستیم آثار مشترک خوبی در حوزه کودک و نوجوان و پیوند آن با فرهنگ دفاع مقدس به چاپ برسانیم و البته امیدوارم که زمینه همکاری همچنان تداوم یابد.

کیانی گفت: تنوع قومی و همچنین بسترهای متعدد فرهنگی و البته زمینه های معنوی و ارزشی فراوان در خوزستان می طلبد که در مناسبت های مختلف بسترهای نمایشگاهی البته باکیفیتی را در اهواز و سایر شهرها داشته باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان یادآور شد: نهادهایی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه ها، حوزه هنری و بسیاری دستگاه های فرهنگی و هنری استان می توانند با تعامل بیشتر و بهتر زمینه اتفاقات خوبی را در حوزه های مختلف از جمله ادبیات و انتشارات رقم بزنند. 

وی خوزستان را پایتخت حماسه و ایثار دانست و متذکر شد: استان عزیز ما به اندازه کل کشور سوژه و بهانه برای نوشتن در حوزه ایثار، جهاد و شهادت دارد و ما هم تلاش کرده ایم در حوزه کودک و نوجوان کارهای مفیدی در این عرصه انجام دهیم که امیدواریم مورد قبول مردم شریف استان و کشور قرار بگیرند.

کیانی در پایان خواستار برپایی نمایشگاه های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان و همچنین دفاع مقدس در فصل های مناسب سال در اقصی نقاط استان شد.

نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی با حضور 40 ناشر معتبر با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شهرداری اهواز، شرکت فولاد خوزستان، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صدا و سیمای مرکز خوزستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و موسسه فرهنگی و هنری آب و آیینه از 19 تا 25 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند از ساعت 18 تا 24 هر شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار