دبیر ستاد اربعین استان فارس:

فارس با «أنا من حسین» به استقبال مراسم اربعین حسینی می‌رود

«علوی اردکانی» گفت: با توجه به توافق میان ایران و عراق و انتخاب شعار «أنا من حسین»، مراسم اربعین امسال با حضور مردم استان فارس در عراق با برنامه‌ریزی دقیق دو کشور و با سردادن این شعار با شور و حال خاصی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۲۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 12June 2022

سید «مجتبی علوی اردکانی» دبیر ستاد اربعین استان فارس امروز یکشنبه 22 خردادماه در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس گفت: با توجه به توافق میان ایران و عراق و انتخاب شعار «أنا من حسین»، مراسم اربعین امسال با حضور مردم استان فارس با برنامه‌ریزی دقیق و با سردادن این شعار با شور و حال خاصی صورت می‌گیرد.

علوی بیان کرد: کمیته‌های هفده‌گانه در دبیرخانه تشکیل شده و جلسات هماهنگی ستاد اربعین در سال جاری در استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و با حضور وی به عنوان رئیس ستاد اربعین استان و محمد فرخ‌زاده معاون امور زائرین و گردشگری استاندار و‌ جانشین استاندار در ستاد اربعین به صورت منظم برگزار می‌گردد.

وی افزود: امسال و با توجه به تدابیر از پیش تعیین شده و هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد برگزاری باشکوه مراسم عبادی سیاسی اربعین حسینی(ع) خواهیم بود.

دبیر ستاد اربعین استان با اشاره به فعالیت مستمر دبیرخانه ستاد اربعین استان در استانداری فارس افزود: کلیه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) در سال 1401توسط این دبیرخانه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس همچنین افزود: کمیته‌های هفده‌گانه ذیل ستاد اربعین استان تشکیل شده و احکام روسای این کمیته‌ها نیز توسط استاندار محترم فارس صادر و ابلاغ شده است.

وی افزود: این کمیته‌ها به صورت کاملا تخصصی موارد مربوط به خود در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را بررسی و برنامه ریزی‌های لازم را نیز صورت می‌دهند.

مجتبی علوی اردکانی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه مراسم اربعین امسال نمایش شورمندانه عشق پاک و زیبایی‌ها و تمرین زیست موحدانه باشد و ندای ملکوتی رسول مهربانی‌ها بار دیگر بر عالم طنین افکن شود افزود: «أنا من حسین» به عنوان شعار و هادی و راهنمای امسال زائرین و علاقمندان به حضرت آقا سیدالشهدا(ع) در حرکت بزرگ اربعین ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده که هم اشاره‌ای به حدیث نبوی رسول اکرم(ص) در خصوص امام حسین(ع) است و هم به جمله سردار گرانقدر اسلام سردار سلیمانی اشاره دارد که گفت: «ما ملت امام حسینیم».

 انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار