دبیر قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران:

۱۴ دستگاه متولی حمایت از کودکان و نوجوانان هستند/ در مسئله حمایت از کودکان کار باید آتش به اختیار عمل کرد

احمدی‌صدر گفت: ۱۴دستگاه متولی حمایت از کودکان و نوجوانان هستند، اما با این وجود شاهد حضور کودکان کار در چهارراه‌ها و کارگاه‌ها هستیم.
کد خبر: ۵۲۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 13June 2022

۱۴  دستگاه متولی حمایت از کودکان و نوجوانان هستند/ در مسئله حمایت از کودکان کار باید آتش به اختیار عمل کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد احمدی‌صدر» دبیر قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران صبح امروز (دوشنبه) در اولین همایش ملی حمایت از اطفال و نوجوانان که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز کودکان و نوجوانانی در معرض آسیب در کشور داریم که نیازمند نگاه ویژه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مردم هستند.

وی ادامه داد: امروز مخاطبانی داریم که اگر از آن‌ها حمایت و نگاهی ویژه به آن‌ها داشته باشیم می‌توانند در آینده باعث افتخار کشور شوند.

احمدی گفت: امروز باید گفت چرا با وجود بیش از ۱۴ دستگاه متولی در حوزه حمایت از کودکان و و نوجوانان شاهد چنین صحنه‌هایی در چهارراه‌ها، کارگاه‌ها و ... هستیم.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر بخواهیم مسائل اجتماعی کشور را حاکمیتی حل کنیم ۴۰ سال دیگر هم بگذرد باز هم هیچ اتفاق دیگری نمی‌افتد، خاطرنشان کرد: در مسئله حمایت از کودکان کار همه باید آتش به اختیار عمل کنند.

وی ادامه داد: اگر مسائل اجتماعی در کشور حل نمی‌شود برای این است که نقش حاکمیت و گروه‌های مردمی جابجا شده است، حاکمیت باید در مسائل اجتماعی تکیه گاه باشند و کار با حضور مردم انجام شود؛ علاج مسائل اجتماعی توجه ویژه به ظرفیت‌های مردم است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار