کتاب «سطر‌های ارغوانی» نقد و بررسی شد

کتاب «سطر‌های ارغوانی» روایت‌گر داستان‌های منتخب مرحله استانی هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف استان اردبیل، در برنامه «در کوی نیکنامان» که در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل برگزار شد، معرفی و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 13June 2022

برگزاری برنامه «در کوی نیکنامان» در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، برنامه «در کوی نیکنامان» ویژه بانوان، صبح امروز (دوشنبه) با هدف معرفی و نقد و بررسی کتاب «سطر‌های ارغوانی»، به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، بسیج جامعه زنان استان، دفتر بانوان و خانواده استانداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل برگزار شد.

در این برنامه، «فریبا محمدلو» مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: خاطرات همسران و مادران شهدا، سرشار از نکات مهم و ارزنده تربیتی برای بانوان و نیز خانواده‌های این سرزمین است و نویسندگان و شعرا باید ایستادگی و صبر و استقامت این اسوه‌های صبر را با قلم توانای خود به تصویر بکشند.

وی افزود: هر شهید و جانبازی که ما به او افتخار می‌کنیم، محصول تربیتی یک مادر دلسوز و فداکار است و پرستاری همسران جانبازان از آن‌ها، ادامه راه حضرت زینب (س) پرستار و پیام‌آور کربلاست.

«اباصلت ابراهیمی» مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز در ادامه این مراسم، گفت: هنر و هنرمندان عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس قابل تکریم هستند و شهرداری اردبیل آمادگی کامل دارد در برنامه‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و جهاد و مقاومت، برنامه‌های متنوعی را با ادارات مرتبط برگزار کند.

همچنین در ادامه، کتاب «سطر‌های ارغوانی» روایت‌گر داستان‌های منتخب مرحله استانی هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف استان اردبیل که به اهتمام «پری آخته» منتشر شده است، توسط وی معرفی و توسط «فرانک انصاری» از نویسندگان دفاع مقدس استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

داستان‌خوانی و قرائت شعر در تکریم مادران و همسران شهدا و تقدیر از «پرور زالی اصل» همسر آزاده شهید «سید طا‌ها سید خلیل الهی» از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها