مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

بهترین سوژه‌های هنری از دل دوران دفاع مقدس بیرون می‌آید

سرهنگ «حبیبی» گفت: بهترین سوژه‌های هنری از دل دوران دفاع مقدس بیرون می‌آید که نمونه بارز آن فیلم «موقعیت مهدی» و تولیدات رسانه‌ای درباره شهید «میرزا کوجک‌خان جنگلی» است.
کد خبر: ۵۲۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 13June 2022

فقدان تولیدات رسانه‌ای شهیدان «انصاری» و «نورانی» در گیلان حس می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در جلسه ستاد بزرگداشت شهیدان نورانی، انصاری و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان که در سالن اجتماعات بسیج اقشار سپاه قدس استان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا نقش مهمی در افزایش روحیه معنوی مردم در عرصه‌های مختلف دارند، اظهار داشت: شهدا با خون پاک خود باعث سربلندی و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و در برهه‌های حساس همچنان به فریاد این نظام مقدس رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به سوژه‌های فرهنگی در خصوص شهدای گیلان، تصریح کرد: بهترین سوژه‌های هنری از دل دوران دفاع مقدس بیرون می‌آید که نمونه بارز آن فیلم «موقعیت مهدی» و تولیدات رسانه‌ای درباره شهید «میرزا کوجک‌خان جنگلی» است.

وی نقش تولیدات رسانه‌ای در بررسی و معرفی ابعاد شخصیتی شهیدان «نورانی» و «انصاری» را بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: فقدان تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان انصاری و نورانی در گیلان حس می‌شود؛ به این دلیل باید با تولیدات رسانه‌ای، ویژگی و ابعاد شخصیتی در عرصه‌های مدیریتی و مردمی بودن آن‌ها را بازگو کنیم؛ زیرا دشمن هدفش کمرنگ جلوه دادن نقش شهدا در کشور است.

حبیبی با اشاره به برنامه‌های استکبار به منظور هدف قرار دادن کارمندان کارآمد در جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: کارمندان کارآمد هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی و نرم هستند؛ به گونه‌ای که استکبار به طرق مختلف سعی در ترور شخصیتی و معنوی چهره‌های شاخص جمهوری اسلامی را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار