مدیر جهاد کشاورزی بشرویه:

یادواره شهدای کشاورز و عشایر شهرستان «بشرویه» برگزار می‌شود

«سرچاهی» از برگزاری نخستین یادواره شش شهید کشاورز و عشایر شهرستان «بشرویه» خبر داد و گفت: این یادواره ۲۵ خرداد در این شهرستان برگزار ‏خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 13June 2022

یادواره 6 شهید کشاورز و عشایری شهرستان «بشرویه» برگزار می‌شود«حسین سرچاهی» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان «بشرویه» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: شهدا مخلصانه در راه شهادت قدم نهاده و عمر و هستی خود را فدای آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی و زندگی خود را با خداوند معامله کردند.

وی بیان داشت: ایثارگران جهاد سازندگی نیز در دوران دفاع مقدس همانند سایر رزمندگان با شجاعت و همچنین با تبعیت محض از امام خمینی (ره)، جان خود را کف دست گرفته و فدای اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه با بیان اینکه فرهنگ جهاد سازندگی تنها مربوط به دوران دفاع مقدس نیست، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، این فرهنگ قبل از جنگ تحمیلی توسط امام راحل شکل گرفت؛ لذا اکنون نیز این فرهنگ مورد تأکید مقام عظمای ولایت است.

سرچاهی از برگزاری نخستین یادواره شش شهید کشاورز و عشایر شهرستان بشرویه خبر داد و مطرح کرد: این یادواره 25 خرداد در این شهرستان برگزار ‏خواهد شد.

وی از رونمایی نام شش شهید عشایر و کشاورز بشرویه در پی برگزاری کنگره ‏شهدای شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شهیدان والامقام «محمد ابراهیمی»، «حسین مهدیان»، «صفرعلی نظری»، «غلامرضا زاهدی‌‏مقدم» و «اله‌یار کاووسی» از حوزه کشاورزی و شهیدان والامقام «محمد ناصری» و «اله‌یار کاووسی» نیز به‌صورت ‏مشترک از حوزه عشایری معرفی شده‌اند.‏

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها