رونمایی از پوستر چهارمین دوره جایزه کتاب سال در خوزستان

پوستر چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان با حضور فعالان فرهنگی، ناشران و اصحاب رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.
کد خبر: ۵۲۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ - 13June 2022

رونمایی از پوستر چهارمین دوره جایزه کتاب سال در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، پوستر چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان امروز با حضور فعالان فرهنگی، ناشران و اصحاب رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

حجت‌الاسلام «رضا کلاه‌کج» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم اظهار داشت: امسال چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان به منظور حمایت، تکریم و پاسداشت از پدیدآورندگان و صاحبان آثار مکتوب برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از جایزه سال در سه بخش انجام می‌شود که بخش اصلی آن با موضوعات ادبیات و علوم انسانی شامل شعر، داستان، نقد ادبی و تحلیل است، همچنین حوزه علوم پایه، علوم اجتماعی، فنی و مهندسی، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم و پژوهش‌های قرآنی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، هنر و معماری، کودک و نوجوان، علوم پزشکی، ترجمه و دیگر موضوعات این رویداد است.

کلاه‌کج اضافه کرد: همچنین بخش جنبی این دوره از جایزه کتاب سال مربوط به انتخاب ناشر نمونه سال است و بخش ویژه مخصوص خوزستان و خوزستان‌شناسی بوده که به شکل ویژه از پدیدآورندگان این آثار تقدیر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مهلت ارسال آثار به این رویداد را از ۲۴ خرداد تا ۱۵ مرداد عنوان کرد و گفت: داوری آثار از شهریور تا مهرماه سال جاری انجام و اعلام آئین پایانی و نتایج توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه امسال همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار