مقاومت تحت هیچ شرایطی از حقوق ملت فلسطین کوتاه نمی‌آید

گروه‌های مقاومت، بر حق ملت فلسطین در دفاع از خود و مقابله با تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند و گفتند: مقاومت تحت هیچ شرایطی از حقوق ملت فلسطین کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۵۲۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ - 14June 2022

مقاومت تحت هیچ شرایطی از حقوق ملت فلسطین کوتاه نمی‌آیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سما، گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی در یک نشست اضطراری در شهر غزه تحولات میدانی و تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علی، فلسطینان و اماکن مقدس و اسیران فلسطینی را بررسی و بر حق خود در واکنش نشان دادن به این جنایت‌ها تاکید کردند.

در این نشست، اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به ویژه در قدس اشغالی و کرانه باختری و شرایط وخیم اسیران فلسطینی که در زندان‌های این رژیم اعتصاب غذا کرده‌اند، مورد بررسی قرار گرفت.

گروه مقاومت در نشست خود بیانیه‌ای را خطاب به ملت و اسیران فلسطینی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: گروه‌های مقاومت بر حمایت کامل خود از اسرا به ویژه اسرایی که اعتصاب غذا کرده‌اند تاکید می‌کنند و رژیم صهیونیستی را مسئول سلامتی آن‌ها می‌دانند.

این گروه‌ها از نهاد‌های حقوقی ذی ربط خواستار اقدام فوری برای توقف بازداشت‌های غیر قانونی فلسطینیان شدند و تاکید کردند: قانون ممانعت از درمان اسیران که قرار است به زودی در پارلمان رژیم صهیونیستی تصویب شود را محکوم می‌کنیم.

گروه‌های مقاومت فلسطینی خواستار گسترش حمایت‌های مردمی از اسیران دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی شدند و تاکید کردند که این گروه‌ها همیشه پیگیر وضعیت اسرا خواهند بود و به وظیفه خود در حمایت از آن‌ها تا آزادی اسرا ادامه خواهند داد.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: گروه‌های مقاومت فلسطین حوادث جاری قدس و کرانه باختری و اقدامات مربوط به یهودی سازی و مصادره اراضی فلسطینیان، قتل‌های میدانی شهروندان را از نزدیک دنبال و بر مخالفت کامل خود با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید می‌کنند.

گروه‌های مقاومت، بر حق ملت فلسطین در دفاع از خود و مقابله با تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند و گفتند: مقاومت تحت هیچ شرایطی از حقوق ملت فلسطین کوتاه نخواهد آمد.

گروه‌های فلسطینی از همه طرف‌های بین المللی خواستار مداخله فوری برای مهار اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری و پایان دادن به درد و رنج اسیران فلسطینی شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها