مؤسسه عاشورا برگزار می کند؛

عزاداری ظهر عاشورا در فکه، سرزمین رمل های سرخ

مؤسسه فرهنگی رسانه ای عاشورا با همکاری سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان همزمان با پانزدهمین سال مجلس روضه آل الله در مقتل الشهدای فکه اقامه عزا می نماید
کد خبر: ۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۳ - 30October 2013

عزاداری ظهر عاشورا در فکه، سرزمین رمل های سرخ

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت اباعبدالله، همراه دلهای عاشورائیان قدم در سرزمینی می نهیم که یادآور دلدادگان مکتب عاشوراست. فکه سرزمینی است که به تبعیت از کربلا، خاکش سنگینی خونهایی را به دوش می کشد که بهای سنگینی دارد.

سرزمینی که با خون شهید اهل قلم "سید مرتضی آوینی" آشناست و قدم گاه مهدی فاطمه است.

مؤسسه فرهنگی رسانه ای عاشورا با همکاری سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان و قرارگاه حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس اعزام کاروان زیارتی به مناطق جنگی( فکه) را همزمان با پانزدهمین سال مجلس روضه آل الله در مقتل الشهدای فکه اقامه عزا می نماید.

اعزام وبلاگنویسان عزادار حضرت اباعبدالله حسین (ع) به کربلای خمینی همراه با اجتماع بزرگ عاشورائیان در ظهر عاشـورای حسـینی در مقتـل الشهدای فکه می باشد.

همزمان برنامه  مراسم عزاداری و خیمه سوزی سالار شهیدان در ظهر عاشورای حسینی در مقتل الشهدای منطقه عملیاتی فکه در استان خوزستان که از سال 77 همه ساله با حضور اقشار مختلف مردم در منطقه برگزار می گردد.

قابل ذکر است که مؤسسه فرهنگی رسانه ای عاشورا در سال 1372 با تلاش جمعی از جوانان بسیجی و با مشاوره پیشکسوتان عرصه فرهنگ دفاع مقدس ( همچون شهید سعید جانبزرگی ) فعالیت خود را آغاز نموده. این مؤسسه کاملاً مستقل بوده و بدون وابستگی به هیچ نهاد یا سازمان دولتی و نظامی و هیچ گونه گرایش حزبی و گروهی توانسته است به صورت خودگردان پروژه های فرهنگی هنری با محوریت موضوع جهان اسلام و دفاع مقدس را اجرا نماید.

زمان اردو:  از صبح تاسوعا تا عصر عاشورای اباعبدالله (علیه السلام) میباشد.

قالب ثبت نام: در سه کاروان برادران، خواهران و خانوادگی

جهت ثبت نام، علاقمندان میتوانند با شماره تلفن 09358092737 - 02166483422 -۷۷۵۱۷۰۷۷ -۰۲۱دفتر حزب الله سایبر تماس و یا به سایت www.mfr-ashura.com مراجعه فرمایید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار