مدیر سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای ادارات وزارت نیرو در زاهدان

سرهنگ «نکویی» از برگزاری یادواره شهدای وزارت نیرو در شهریور سال جاری همزمان با ایام هفته دولت در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 14June 2022

برگزاری یادواره شهدای ادارات وزارت نیرو در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه فرمانده‌هان پایگاه مقاومت بسیج ادارات تابعه وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان زاهدان با حضور مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای ادارات وزارت نیرو این استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «حسن نکویی» مدیر سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهدا سرمایه های معنوی و گنج عظیمی برای انقلاب اسلامی و همه هستی و زندگی ما هستند.

وی افزود: شهدا مجاهدانی بودند که در راستای اعتلای پرچم انقلاب اسلامی و نورانیت اسلام گام برداشتند و حماسه  آفریدند.

سرهنگ نکویی با تاکید بر این مطلب که خانواده معظم شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند چرا که اینها اسوه‌هایی از صبر و استقامت هستند که از جای جای نظام اسلامی در میدان نبرد حضور یافتند تا این انقلاب استوار بماند، ادامه داد: همه باید راه شهدا، فرهنگ شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه حفظ کنیم و امروز همه رسالت داریم و وظیفه داریم در مقابل حوادثی که نظام اسلامی را دچار چالش می‌کند مثل سد ایستادگی کنیم.

این مسئول بیان کرد: یادواره شهدا وزارت نیرو با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهریور ماه سال جاری همزمان با ایام هفته دولت با حضور خانواده معظم شهدا وزارت نیرو استان سیستان و بلوچستان و کارمندان بسیجی ادارات در زاهدان برگزار شود.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این برنامه که بنام شهدای ادارات تابعه وزارت نیرو استان است از کتاب و مستند شهدا رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار