جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش:

کوچک‌ترین تهدید دشمن با سیلی کوبنده پدافند هوایی مواجه می‌شود

امیر الهامی با بیان اینکه تمامی تحرکات و شیطنت‌های دشمنان را فراتر از مرز‌های کشورمان با دقت رصد می‌کنیم، گفت: کوچک‌ترین تهدید علیه آب و خاک ایران با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می‌شود.
کد خبر: ۵۲۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 14June 2022

کوچک‌ترین تهدید دشمن با سیلی کوبنده پدافند هوایی مواجه می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه) در جمع فرماندهان مرکز کنترل و فرماندهی این نیرو، اظهار داشت: تاثیر قدرت برتر پدافند هوایی در توان بازدارندگی کشورمان در عرصه‌ی بین المللی بسیار حائز اهمیت است و امروز پدافند هوایی از کارآمدترین ارکان دفاع ملی در تقابل با بیگانگان بشمار می‌رود.

وی افزود: توانایی، قابلیت و ظرفیت نیروی پدافند هوایی ارتش در استفاده از نخبگان داخلی و تکیه بر دانش بومی متخصصان علوم پدافندی در راستای افزایش توان دفاعی که موجب ارتقای قدرت ملی شده بسیار چشمگیر است. پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد، می‌تواند در ارتقای توان دفاعی کشور نقش خطیر و ارزنده‌ای را ایفا کند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تمامی تحرکات و شیطنت‌های دشمنان فراتر از مرز‌های کشورمان توسط پدافند هوایی با دقت رصد می‌شود، تصریح کرد: کوچک‌ترین تهدید علیه آب و خاک ایران عزیز با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها