عیادت فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ازکودکان سرطانی

امیر محمدشفیعی گفت: امنیت و سلامت دو نعمت خداوند هستند که تامین امنیت بر عهده نیروهای مسلح و تامین سلامت بر عهده کادر درمان مراکز درمانی است.
کد خبر: ۵۲۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ - 14June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین به همراه حجت الاسلام و المسلمین «رمضان آقاسیان» رییس عقیدتی سیاسی این قرارگاه از کودکان سرطانی بیمارستان قدس شهر قزوین عیادت و برای آنان آرزوی صحت و سلامتی کردند.

امیر محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در جمع کادر درمان بیمارستان قدس اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت خداوند هستند که تامین امنیت بر عهده نیروهای مسلح و تامین سلامت بر عهده کادر درمان مراکز درمانی است.

وی با اشاره به زحمات مدافعان سلامت در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا یادآور شد: ما همواره قدردان زحمات و تلاش مدافعان سلامت به ویژه خدمات این قشر فداکار در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم و مردم ایران هیچ موقع ایثارگری و ازخودگذشتگی جهادگران خستگی ناپذیر را از یاد نخواهند برد.

امیر محمدشفیعی افزود: ارتش جمهوری اسلامی همواره  آمادگی ارائه هر نوع کمکی  از جمله در اختیار قرار دادن کلیه امکانات و تجهیزات بیمارستان ۵۵۳ منطقه ای قزوین را برای درمان و کاهش آلام و رنج های کودکان سرطانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار