فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

هر کارمند نیروی انتظامی سفیر یک شهید باشد

سردار «طراقیه» با اشاره به اینکه هر کارمند انتظامی می‌تواند سفیر یک شهید باشد، گفت: هر نیرو می‌تواند در مورد یک شهید تحقیق کند و آن را معرفی کند.
کد خبر: ۵۲۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ - 14June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «محمد طراقیه» امروز در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه باید از وجود شخصیت فرهیخته شهدا استفاده شود، اظهار داشت: باید از این ظرفیت در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه استفاده شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هر کارمند انتظامی می‌تواند سفیر یک شهید باشد، عنوان کرد: هر نیرو می‌تواند در مورد یک شهید تحقیق کند و آن را معرفی کند.
 
وی با بیان اینکه کار فرهنگی یک کار زمان بر است، ادامه داد: باید بر روی آن سرمایه‌گذاری کرد.
 
طراقیه با بیان اینکه هر چقدر در این حوزه فعالیت کنیم سرریز آن را در جامعه خواهیم دید، اضافه کرد: از ظرفیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای فعالیت در این بخش استفاده شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با ایجاد فضای مناسب می‌توان زمینه فرهنگ‌سازی را ایجاد کرد که افرادی که از مسیر خارج شدند بار دیگر در موضوع درنگ کنند.
 
وی با بیان اینکه نیاز به کمک به ویژه همفکری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داریم، بیان کرد: کارهای فرهنگی باید ذائقه سنجی شود چون بسیار حساس است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها