رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان است

حجت الاسلام شهسواری گفت: آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشردر جهان است، تمامی این جنایت ها یا به طور مستقیم از سوی آمریکا و یا با حمایت همه جانبه آن و یا بصورت نیابتی انجام شده است.
کد خبر: ۵۲۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ - 14June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «غلامحسن شهسواری» در نشست ستاد برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان قزوین که ظهر امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: ششم تا دوازدهم تیرماه هر سال به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است. 

وی افزود: تبیین ماهیت حقوق بشر آمریکایی، افشای نفاق و دروغگویی آمریکا، روشنگری جنایات شیطان بزرگ، بررسی ابعاد تروریسم بین‌الملل و دولتی، تشریح مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر جنایات استکبار جهانی، تبیین ابعاد حقوق بشر اسلامی و همچنین زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدای وقایع ششم لغایت دوازدهم تیرماه از اهداف این ستاد است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار داشت: این هفته فرصتی مناسب برای مرور، تبیین و تشریح جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه کشور و ملت ایران، نظام و انقلاب برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان است که تشریح انواع جنایت های ضدبشری آمریکا علیه ایران جزو مصادیق بارز جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر بوده و جنایت های آن علیه انقلاب اسلامی ایران تاکنون متعدد بوده و هنوز هم ادامه دارد.

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: تمامی این جنایت ها یا به طور مستقیم از سوی آمریکا و یا با حمایت همه جانبه آن و یا بصورت نیابتی انجام شده است. نمونه بارز و امروزی آن در مذاکرات اخیر برجام که کارها خوب پیش می رفت اما خوی استکباری آمریکا مانع پذیرش حقیقت شد و متاسفانه مسیر فشار حداکثری را که بارها به شکست مفتضحانه آن اعتراف کرده بود برای ادامه زورگویی در پیش گرفت و قطعنامه ای در شورای حکام بر علیه ایران صادر کردند.

وی ابراز کرد: انجام جنایت از سوی آمریکا علیه ایران و دیگر کشورها و ملت ها در حالی است که با تبلیغات رسانه ای و با ابزار هنر، خود را حافظ و مدافع حقوق بشر در دنیا معرفی می کند. 

حجت الاسلام شهسواری اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در ایران از سوی آمریکای جنایتکار و یا ایادی آن ترور شده اند که بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند.

وی افزود: برخی از مهمترین برنامه ها پیش بینی شده در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی امسال در استان شامل برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از جنایت های آمریکا علیه ایران، تولید محتوا در فضای مجازی با همین موضوع، تبلیغات میدانی و فضاسازی شهری، بیان مطالبی از سوی ائمه جمعه در آیین های سیاسی، عبادی نماز جمعه و ائمه جماعات در مساجد در مورد جنایت های آمریکا علیه ایران، برگزاری نشست های بصیرت افزایی و کرسی های آزاداندیشی، تهیه و پخش میزگردهای تحلیلی و تبیینی و مستندهای تلویزیونی از سوی صداوسیمای مرکز استان با موضوع شهدای وقایع ششم لغایت دوازدهم تیرماه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار