نماینده ولی فقیه در استان همدان:

فعالیت‌های احزاب سیاسی، نیازمند بروزرسانی و پویایی است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه فعالیت‌های سیاسی و احزاب، نیازمند بروزرسانی و پویایی است، گفت: امروز مبتلا به فعالیت سیاسی روزمره شده‌ایم، در حالی که باید نسبت به آینده پژوهی دقت داشته باشیم.
کد خبر: ۵۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ - 14June 2022

فعالیت‌های احزاب، نیازمند بروزرسانی و پویایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (سه‌شنبه) در دیدار با اعضای حزب موتلفه اسلامی استان با بیان اینکه فعالیت احزاب نباید تنها منحصر به ایام انتخابات شود، اظهار داشت: فعالیت‌های سیاسی و احزاب، نیازمند بروزرسانی و پویایی است.

وی افزود: امروز مبتلا به فعالیت سیاسی روزمره شده‌ایم در حالی که باید نسبت به آینده پژوهی دقت داشته باشیم.

آیت‌الله شعبانی بیان داشت: اختلاف سلایق در کار اجرایی امری عادی است، اما حداقل کار این است که احزاب انقلابی در کنار هم، از فضای تخریبی دور شوند.

 وی با بیان اینکه در برابر هجمه‌های فرهنگی، نیازمند انسجام در بین نیروهای انقلابی هستیم، گفت: با توجه به نیاز آینده کشور، ضروری است به تربیت نیروهایی که باید این مسیر را ادامه دهند، بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان متذکر شد: بارها در نماز جمعه به این موضوع اشاره کرده‌ام که برای رفع مشکل مسکن یک مسئول باید جوابگو باشد و به عنوان متولی به دنبال حل این مشکل که بسیاری از مردم با آن روبرو هستند، باشد.

وی خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان، خانه همه احزاب سیاسی است که طبق قوانین جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار