مسئول بسیج بانوان رسانه خوزستان معرفی شد

«ایراندخت کاشانی» از فعالان رسانه ای استان به عنوان مسئول بانوان بسیج رسانه خوزستان معرفی شد و حکم مسئولیت شان را از مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) دریافت کرد.
کد خبر: ۵۲۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ - 15June 2022

مسئول بسیج بانوان رسانه خوزستان معرفی شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «ایراندخت کاشانی» از فعالان رسانه ای استان شامگاه دیروز(سه شنبه) به عنوان مسئول بانوان بسیج رسانه خوزستان معرفی شد و حکم مسئولیت شان را از مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) دریافت کرد.

«مریم مراداسکندری» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در این مراسم، بر ضرورت توجه به اصحاب رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: همان‌طور که رسانه پژواک صدای مردم است بسیج رسانه یعنی انقلابی بودن رسانه و پژواک صدای مردم و امیدواریم بتوانیم بهترین جلوه‌ها را از انقلاب، جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه به مردم منعکس کنیم.

وی بر ایجاد انگیزه و امید میان جامعه تاکید کرد و افزود: رسانه‌های معاند در تلاش هستند یأس و ناامیدی در میان مردم رواج دهند که بسیج رسانه باید در مقابل آن ترویج امید، انگیزه و نشاط در بین مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان معرفی خانم کاشانی را به عنوان مسئول واحد خواهران رسانه استان، انتخابی درست و به‌جا دانست و ابراز امیدواری کرد وی بتواند سکان‌دار خوبی برای رسانه بانوان باشد و ثابت‌قدم به اهداف عالیه انقلاب کمک کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها