نماینده ولی‌فقیه دراستان سیستان و بلوچستان تاکید کرد؛

ضرورت تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای انجام ماموریت‌های انتظامی

آیت‌الله «محامی» گفت: تقویت تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای انجام مطلوب ماموریت‌های انتظامی امری ضروری است.
کد خبر: ۵۲۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ - 15June 2022

ضرورت تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری برای انجام ماموریت های انتظامیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان در دیدار سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از تلاش‌های پیگیرانه فرمانده مجاهد و تلاشگر انتظامی کشور برای حفظ و تامین امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گستردگی و موقعیت جغرافیایی زمینی و دریایی استان سیستان و بلوچستان و اینکه این استان در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن قرار دارد نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش‌های مختلف انتظامی و مرزبانی دارد.

وی گفتت: قطعا همکاری و مشارکت مردم سیستان و بلوچستان و همراهی آنان در اجرای ماموریت ها و زحمات انتظامی و مرزبانی در توفیقات حاصل شده تاثیر گذار بوده که می بایست بیشتر خدمتگزار و قدردان این مردم باشیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به سرمایه گذاری برای تقویت تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برای استان کرد و گفت: یقینا پلیس برای خدمتگزاری بیشتر نیازمند گسترش تجهیزات در حوزه های انتظامی و مرزی است که ان شاء الله با همکاری و همراهی بیشتر مسئولان امر این اقدام بیش از گذشته عملی شود.

آیت الله محامی افزود: مجموعه انتظامی و مرزبانی با روحیه جهادی در حال خدمت هستند که باید با سرمایه گذاری بیشتر در بخش های مختلف عقیدتی سیاسی این روحیه جهادی تقویت شود و چنانچه خلاهایی وجود دارد مرتفع شود که مطمئنا تاثیر گذاری بیشتری در امنیت پایدار استان خواهد داشت.

وی به موضوع مواد مخدر و مقابله جدی با آن به عنوان یک جرم سازمان یافته است اشاره کرد و بیان داشت: باید با برنامه ریزی لازم برخورد قاطع و سختی با عوامل آن صورت گیرد که مطمئنا تمام اقدامات و تلاش های مجاهدانه فرماندهان چه در انتظامی و چه در مرزبانی در برخورد با مواد خانمان سوز مخدر ارتقاء احساس امنیت بیشتر را به همراه خواهد آورد.

امام جمعه گفت: با توجه به سوابق و توفیقات به دست آمده فراجا، امیدواریم همه ما در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی با همین روحیه جهادی و تلاشگرانه در خدمتگزاری به مردم بیشتر قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار