استاندار گیلان:

فعالیت‌های تبیینی فرهنگی برای معرفی ارزش‌های دینی و انقلابی دارای اهمیت است

«عباسی» ایثار و جانفشانی مدافعان حرم در جبهه مقاومت را موجب سربلندی جهان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های صهیونیست‌ها و استکبار جهانی خواند و گفت: فعالیت‌های تبیینی فرهنگی برای معرفی ارزش‌های دینی و انقلابی دارای اهمیت است.
کد خبر: ۵۲۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ - 15June 2022

فعالیت‌های تبیینی فرهنگی برای معرفی ارزش‌های دینی و انقلابی دارای اهمیت است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز (چهارشنبه) در دیدار پدر شهید مدافع حرم «مرتضی حسین‌پور» و اعضای ستاد بزرگداشت مراسم شهادت این نابغه جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهید «حسین‌پور» از جمله شهدای شاخصی است که در دامان خانواده‌ای ارزشی و انقلابی پرورش یافت.

استاندار گیلان با اشاره به حضور شهید قاسم سلیمانی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور» و سخنان سردار دل‌ها، تصریح کرد: همه شهدا وصیت نامه‌هایی ارزشمند دارند که نقشه راه است؛ با این وجود بیانات شهید سلیمانی در این مراسم بایستی برجسته شود.

وی شجاعت و ایستادگی شهید حسین‌پور به ویژه هنگام عملیات را ستودنی دانست و افزود: حضور و سخنرانی حاج قاسم سلیمانی و بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید والامقام و نیز نوید پیروزی بزرگ در جهان اسلام و نابودی داعش در همین مراسم توسط سردار جبهه مقاومت بیان شد.

عباسی نقش‌آفرینی مدافعان حرم در جبهه مقاومت را در خنثی سازی تحرکات صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در جهان اسلام، بسیار اثرگذار برشمرد و خاطرنشان کرد: وظیفه سنگین و خطیری بر دوش داریم و آن اینکه مراسم شایسته‌ای در بزرگداشت شهدایی همچون شهید حسین پور با سخنرانی و حضور چهره‌های برجسته ملی برگزار شود.

وی با اعلام آمادگی استانداری گیلان و فرمانداری شهرستان «لنگرود» در برگزاری مراسمی در شأن، تاکید کرد: فعالیت‌های تبیینی فرهنگی برای معرفی ارزش‌های دینی و انقلابی دارای اهمیت است.

پدر شهید حسین‌پور نیز در این دیدار با بیان ابعاد شخصیتی این شهید ابراز داشت: سردار سلیمانی تأکید بر معرفی ابعاد شخصیتی این شهید داشت و حضور او در مراسم چهلمین روز شهادت، بیان کننده اهمیت این موضوع است.

وی تقوا و جهاد را دو مولفه برجسته شهید حسین‌پور دانست و افزود: معرفی و الگوسازی از شهدا و انتقال مفاهیم مکتب حضرت زینب (س) و سردار سلیمانی راه نجات و سعادت است.

‌در این دیدار کتاب «ماه کامل» روایت زندگی سردار شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور شلمانی» (حسین قمی) فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون به استاندار گیلان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار