فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در گفت‌وگو دفاع‌پرس:

سیاه نمایی‌ دشمن با جهاد تبیین خنثی می‌شود

امیر حاجیلو گفت: در مقابل سیاه نمایی‌های دشمن باید در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم و دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهیم.
کد خبر: ۵۲۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴ - 16June 2022

باید در راستای جهاد تبیین تلاش کنیمامیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در  گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در سطح کشور، اظهار داشت: امروز دشمنان ما به دنبال سیاه نمایی و مخدوش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و کمرنگ کردن پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی هستند.

وی افزود: کشور امروز با تلاش نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و وزارت دفاع توانسته است، امنیت مثال زدنی را در سطح منطقه ایجاد کند و پاسخگوی تهدیدات در هر سطحی باشد؛ البته این توانمندی و اقتدار وابسته به تجارب به دست آمده در دوران دفاع مقدس و پس از آن است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: ایران اسلامی امروز در حوزه‌های مختلف علمی و فناورانه و همچنین تامین تجهیزات دفاعی به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته است، اما دشمنان می‌خواهند با دستاویز قرار دادن تحریم‌های ظالمانه و فشار حداکثری بر مردم، دستاوردهای انقلاب اسلامی را کوچک جلوه دهند که در این رابطه باید با تلاش وافر و بهره‌گیری از جهاد تبیین نقاط قوت و پیشرفت‌های صورت گرفته را به مردم نشان دهیم.

وی با اشاره به نقش ارتش در مقابله با بیماری کرونا گفت: مقابله با این ویروس مهلک و خدمت‌رسانی در این حوزه به مردم، جلوه‌ای از تحقق شعار ارتش فدای ملت است که همواره به منصه ظهور رسیده است.

انتهایی پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار