پیام حجت الاسلام شهیدی در پی بازگشت پیکر مطهر شهیدان «حاصلی و زرگوشی»

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی به بازگشت پیکر مطهر شهیدان تازه تفحص شده «لطفعلی مراد حاصلی و حمید زرگوشی» که امروز طی مراسمی تشییع و خاکسپاری شدند، ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ - 14September 2015

پیام حجت الاسلام شهیدی در پی بازگشت پیکر مطهر شهیدان «حاصلی و زرگوشی»

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به ساحت پایمردی شهیدان گرانقدر "لطفعلی مراد حاصلی و حمید زرگوشی" و آستان صبر خانوادههای معظمشان ادای احترام کرد. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"

آنان که موصوف به صفت صبرند؛ در زمره نظرکردگان آستان الهیاند و بهای مقام شامخ شکیب را در وعده رضای الهی مییابند. بی شک آنچه از بلندای همت شهدا و صبر جمیل خانوادههایشان در میدان مجاهدت جاودانه شد، ریشه در اعتقاد ناب و خالصی دارد که جز به تفقدات الهی حاصل نمیگردد.

پرتوهایی از این الطاف پروردگار را در وقار و عزت بیبدیل شهدایی میتوان جست که در تشییع پیکرهای مطهرشان، زمان مسحور عظمت ایثار و مقام والایشان میشود و بیست و نه سال انتظار خانوادههایشان در اعجاز ایمان به حماسهای از صبر و اقتدار مبدل میگردد.

در این محمل زمانی که به برکت ارواح مطهر این شهیدان سرافراز؛ مشام جان از عطر شهادت و عطش کربلای حسینی آکنده شده است، بر ساحت پایمردی «شهیدان گرانقدر لطفعلی مراد حاصلی و حمید زرگوشی» و آستان صبر خانوادههای معظم­شان، ادای احترام میکنم و بر پیشگاه سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام)، امام راحل و تمامی شهدای ایران اسلامی درود بیپایان نثار مینمایم.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها