نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

تلاش مسئولان خدمت به مردم و سازندگی بیشتر باشد

آیت‌الله «خاتمی» تغییر و تحولات مدیریتی با عوض شدن دولت را امری طبیعی دانست و گفت: تلاش مسؤولان خدمت به مردم و سازندگی بیشتر باشد.
کد خبر: ۵۲۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ - 15June 2022

تلاش مسؤولان خدمت به مردم و سازندگی بیشتر باشد// پارگرافها را فاصله بدهید لطفا همه اخبار به این شکل ارسال می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی‌فقیه در زنجان در دیدار با «حمید مردانیان» مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات بسیاری در کشور انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در ۴۳ سال گذشته اقدامات عمرانی بسیاری در سازندگی روستا‌ها اتفاق افتاده است، اضافه کرد: در بحث طرح هادی یک تحول عظیم در کشور رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات ارزشمند خود همواره به توسعه خطوط ریلی در کشور تأکید کردند، ادامه داد: بر این اساس دولت نیز این مهم را دستور کار قرار داده و پروژه‌های مختلفی در سطح کشور در دست احداث است.

خاتمی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‎‌های استانی دو خطه کردن راه‌آهن است، تصریح کرد: در چند سال اخیر اقدامات خوبی در این باره صورت گرفته است، ولی انتظار داریم با همت مسؤولان شاهد شتاب بیشتری در این زمینه باشیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در بحث مقاوم سازی مسکن روستایی نیز استان زنجان حرفی برای گفتن دارد، گفت: مدیران کل قبلی دراین زمینه تلاش کرده‌اند و امیدواریم مدیران جدید هم همت بیشتری در این باره داشته باشند.

وی تغییر و تحولات مدیریتی با عوض شدن دولت را امری طبیعی دانست و افزود: امیدواریم تلاش مسؤولان خدمت به مردم و سازندگی بیشتر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها