مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

نقشه امروز دشمن در جنگ غیرنظامی، سست کردن بنیان خانواده هاست

سردار مرادحاجتی گفت: اساس نقشه امروز دشمن در جنگ غیرنظامی، سست کردن بنیان خانواده هاست و تنها سنگر و محافظ این حملات بانوان و مادرانی هستند که ریشه در نجابت و اصالت ایرانی و اسلامی این سرزمین دارند.
کد خبر: ۵۲۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ - 15June 2022

نقشه امروز دشمن در جنگ غیرنظامی، سست کردن بنیان خانواده هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع)، رزمایش اهدای یکصد سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خوزستانی امروز با همکاری بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در این رزمایش، فعالیت اجتماعی در حوزه دفاع مقدس را یک ضرورت نوین دانست و اظهار داشت: فرزندان شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آژادگان عزیز قشر عظیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند که نیاز است برای معیشت آنان به همراه دیگر ظرفیت های استانی به تعهدات اخلاقی و اجتماعی مان در قبال این عزیزان عمل کنیم.

وی افزود: اساس نقشه امروز دشمن در جنگ غیرنظامی، سست کردن بنیان خانواده هاست و تنها سنگر و محافظ این حملات بانوان و مادرانی هستند که ریشه در نجابت و اصالت ایرانی و اسلامی این سرزمین دارند. مکتب فاطمی بزرگترین درس برای آموزش به بانوان و دختران جوان این مملکت است و بهترین معلم برای تدریس این درس، مادران این آب و خاک اند. مادرانی که هزاران قهرمان را در دامان خود پرورش دادند تا مبادا کسی جرات کند به این سرزمین نگاه چپ بیندازد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: فعالیت های اجتماعی مان را در کنار امورات مربوط به حوزه دفاع مقدس ادامه می دهیم و معتقدیم که فرهنگ ناب دفاع مقدس و سیرت مادران شهدای این نظام، همچنان الگوهای موفقی برای نسل های امروز و فردا هستند.

سردار مرادحاجتی گفت: جوانان ما به شعار نیاز ندارند چرا که اساسا شروع یک زندگی آنهم در این شرایط سخت با شعار محقق نمی شود لذا ضرورت دارد که همه نهادها، سازمان ها و موسسات دولتی و غیردولتی برای شروع یک زندگی ایده آل به فکر نسل جوان مان باشند.

این رزمایش با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار