مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

موزه دفاع مقدس گنجینه‌ای با ارزش از حماسه‌سازی رزمندگان است

«علوی اردکانی» گفت: موزه دفاع مقدس آیینه‌ای تمام نما از رشادت‌های رزمندگان و گنجینه‌ای با ارزش از حماسه‌سازی قهرمانان این سرزمین است.
کد خبر: ۵۲۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ - 15June 2022

باغ‌موزه دفاع مقدس گنجینه‌ای با ارزش از حماسه‌سازی قهرمانان ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سید مجتبی علوی اردکانی» مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس امروز چهارشنبه 25 خردادماه در حین بازدید از موزه دفاع مقدس استان فارس اظهار داشت: موزه دفاع مقدس علاوه بر اینکه گنجینه‌ای با ارزش و آیینه‌ای تمام عیار از حماسه‌سازی قهرمانان این سرزمین است نقش مهمی در احیا، پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار، رشادت و شهادت دارد.

در این بازدید که جمعی از کارمندان استانداری استان فارس نیز در آن حضور داشتند دبیر ستاد اربعین استان فارس در خصوص اهمیت بازدید از مناطق جنگی و باغ موزه‌ها و تاثیر آن در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل کنونی بیان کرد: حفظ آثار و ارزش‌ها و رشادت‌های دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های بعد کمتر از آن همه ایثار و رشادت نیست و باید این مهم مورد توجه همه دستگاه‌های دولتی قرار بگیرد و بسیاری  از آیین و برنامه‌ها در این مکان صورت بگیرد.

علوی اردکانی همچنین خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس در خلوص و معنویتی بود که رزمندگان ما در آن دوران داشتند و همین خلوص نیت و چشم بستن بر تعلقات دنیا نیز پیروزی‌های ما در برابر لشکر سهمگین دشمن بعثی و حامیان مستکبرش را رقم زد.

وی گفت: باید اهمیت، جایگاه و ارزش این حماسه و حادثه بزرگ در تاریخ کشور و در جهان به همه معرفی شود و همگان بدانند آن هشت سال بر مردمان این سرزمین چه گذشت و چگونه آماج ناجوانمردانه‌ترین نبرد قرار گرفته و نهایتا دلیرمردان ما پیروز نهایی این میدان بودند.

 انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها