سردار کارگر در جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان‌نور مطرح کرد؛

هدف‌گذاری میزبانی از ۷ میلیون زائر در راهیان‌نور/ تبیین دستاورد‌های نظام در همایش ملی راهیان نور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آمادگی برای میزبانی از هفت میلیون زائر در راهیان‌ نور ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: همه تلاش دشمن ناامید ساختن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام است، لذا راویان و مبلغین راهیان نور باید دستاوردهای نظام را تبیین کنند.
کد خبر: ۵۲۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 16June 2022

هدف‌گذاری میزبانی از ۷ میلیون زائر در راهیان‌نور/ تبیین دستاورد‌های نظام در همایش ملی راهیان نوربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در یکصد و پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور با تاکید بر اینکه سفر‌های راهیان نور جریان خواهد داشت، اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که در سطح نیرو‌های مسلح و با اهتمام دولت محترم صورت گرفته است، سفر‌های راهیان نور با قوت تداوم خواهد داشت. 

سردار کارگر در ادامه حضور حجت‌الاسلام رئیسی و سرلشکر باقری در راهیان نور و حمایت آن‌ها از این حرکت ملی را مهم دانست و تاکید کرد: موفقیت در راهیان نور متعلق به همه دستگاه‌های مرتبط است و با نگرشی که رئیس جمهور و مجموعه دولت به راهیان نور دارند، قطعا این موفقیت‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به برخی مشکلات این حرکت مهم فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: البته ما همچنان مشکلاتی داریم که با مکاتبه با رئیس جمهور سعی در مرتفع کردن آن‌ها داریم؛ در بحث راهیان نور برخی موضوعات در مجلس تصویب شده است که امیدواریم با اهتمام نماینده ویژه رئیس جمهور این مصوبات اجرایی شود. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید براینکه باید شرایط دولت را درک کنیم، گفت: اقدام مهم دولت محترم در مردمی‌سازی یارانه حرکتی مؤمنانه، شجاعانه و مخلصانه بود؛ چراکه چاره‌ای دیگر وجود نداشت و کار‌هایی که طی سال‌ها باید به‌مرور انجام می‌شد، در این دولت مورد اهتمام قرار گرفت؛ البته این اقدام باید با همراهی رسانه و اطلاع‌رسانی بهتر صورت می‌گرفت تا مشکلات آن کمتر شود.

سردار کارگر با بیان اینکه وضعیت دولت در حال بهتر شدن است، ادامه داد: دولت و شخص رئیس جمهور شجاعانه فعالیت می‌کند؛ شاید کسی حاضر نباشد وزیری را در کمتر از یک‌سال تغییر دهد و این نشان از جدیت رئیس جمهور برای حل مشکلات است و ما نیز وظیفه داریم حمایت کنیم.

وی مراقبت از نقشه‌های دشمن را گوشزد کرد و ادامه داد: باید مراقب کار دشمن باشیم تا در میدان آن‌ها بازی نکنیم. کار آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و کسانی که نمی‌خواهند پیشرفت ما را ببینند دشمنی کردن است؛ اما جمهوری اسلامی تاکنون موفق بوده است و موفق خواهد بود و کار ما در این مسیر حمایت است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به موضوع جهاد تبیین پرداخت و با تاکید براینکه یکی از ابعاد جهاد تبیین تشریح اقدامات دولت است، گفت: در مجموعه راهیان نور باید جهاد تبیین به‌صورت جدی دنبال شود؛ چراکه دشمن به‌دنبال تخریب همه اقدامات مثبت است و در این مسیر نقش راویان و مبلغین مهم و اثرگذار است.

سردار کارگر با تاکید براینکه دفاع مقدس باید به درد امروز کشور بخورد، افزود: اگر دفاع مقدس الهام‌بخش نبود تا به امروز ماندگار نبود؛ لذا مبلغین راهیان نور وظیفه دارند دستاورد‌های نظام را تببین کنند.

وی ناامید ساختن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام را مهم‌ترین مأموریت دشمن دانست، تاکید کرد: برای تشریح اقدامات نظام، نیازمند قرارگاه رسانه‌ای هستیم تا دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را تبیین کنیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: امسال تلاش ما در راهیان‌نور جنوب، غرب و شمال‌غرب میزبانی از هفت میلیون زائر است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار