جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

ایثار و شهادت‌طلبی زنان کُرد در حفظ ارزش‌ها شایسته تجلیل است+ عکس

سرهنگ «رسولی» گفت: زنان غیور کُرد در ستادهای پشتیبانی و در حوزه‌های درمان، تعلیم و تربیت در نقش مادران و همسران شهدا به حق نقش‌آفرینی کردند و ایثار و شهادت‌طلبی آنها در حفظ ارزش‌ها و در مقابله با دشمن شایسته تجلیل است.
کد خبر: ۵۲۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ - 16June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «رمضان رسولی» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز (پنجشنبه) با «سلامتی» بانوی پیشکسوت فعال در ستادهای پشتیبانی دیدار کرد و ضمن تجلیل از مجاهدت‌های وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بانوان هم پای مردان افتخارات فراوانی از خود برجای گذاشتند، آنها سربازان گمنامی بودند و بدون نام همواره در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشتند.

وی افزود: زنان مسلمان ایرانی با الهام از تعالیم اسلامی و با شجاعت و شهامت وصف ناشدنی، در صحنه‌های مختلفی حتی در میدان‌های جنگ حضور داشتند.

رسولی ادامه داد: حضور طیف گسترده‌ای از زنان در پشت جبهه در هشت سال دفاع مقدس از افتخارات بانوان ما در جنگ تحمیلی است و این حضور در کردستان که در دو جبهه مردم درگیر جنگ بودند، نمود بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: زنان غیور کُرد در ستادهای پشتیبانی و در حوزه‌های درمان، تعلیم و تربیت در نقش مادران و همسران شهدا به حق نقش‌آفرینی کردند و ایثار و شهادت‌طلبی آنها در حفظ ارزش‌ها و در مقابله با دشمن شایسته تجلیل است.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: امروز بر ما وظیفه است که از این عزیران بعنوان پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس تقدیر کنیم  و در نشر و زنده نگه‌داشتن مجاهدت‌های آنها تلاش مضاعفی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار