مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تأسی از اهداف شهداست

سردار ملکی گفت: امروز تنها راه موفقیت و برون رفت از مشکلات اقتصادی تأسی از اهداف والای شهداست.
کد خبر: ۵۲۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ - 16June 2022

امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تأسی از اهداف شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نشست مشترک سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با «کمال رستمعلی» فرماندار جویبار پیرامون برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن قدردانی از فرماندار جویبار در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در روستای شورکا اظهار داشت: امروز تنها راه موفقیت و برون رفت از مشکلات اقتصادی تأسی از سیره و اهداف والای شهداست و باید با تمام توان و خالصانه در این مسیر حرکت کنیم.

وی با اشاره به نقش شهرستان جویبار در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تلاش مردم ولایتمدار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی افزود: این شهرستان به عنوان پایتخت کشتی جهان و از نظر ما پایتخت اقتصاد مقاومتی هم است و باید قدردان مردم زحمتکش شهرستان جویبار باشیم.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس، به استقبال باشکوه مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرستان خصوصا اهالی ولائی روستای بزرگ شورکا در تشییع و تدفین پیکر مطهر آلاله گمنام اشاره و آمادگی این شهرستان را برای اجرای برنامه‌های استانی و ملی در حوزه ترویج ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کرد.

در پایان، برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» و داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» به میزبانی شهرستان جویبار پیشنهاد داده شد و مورد تأیید طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها