سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

پیروزی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس ناشی از روحیه جهادی بود

«معتمدی‌پور» گفت: در دوران دفاع مقدس روحیه جهادی سبب ساخت موشک، ساخت پل بر روی هورالعظیم و دستاوردهای مختلف شد و پیروزی‌های رزمندگان ما در این دوران، ناشی از این روحیه بود.
کد خبر: ۵۲۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 17June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سید علی معتمدی‌پور» سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در ادغام جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی، اظهار داشت: این تدبیر در راستای توجه به تولید در حوزه غذا و کشاورزی بود و سبب کمک به امنیت غذایی شد.

وی افزود: امروز چالش‌های سیاسی و اجتماعی امنیت غذایی را به خطر انداخته است که عبور از این تهدیدات با روحیه انقلابی دنبال می‌شود و توجه به تولید و همچنین حمایت از کشاورزان مورد توجه قرار می‌گیرد تا در بحران‌ها دچار مشکل نشویم.

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم جراحی اقتصادی به منظور اجرای سیاست اقتصادی و همچنین اتخاذ برنامه‌هایی برای مواجه شدن با شرایط فعلی دنیا با وجود همه تهدیدات انجام شد که این موضوع در حوزه امنیت غذایی دنبال می‌شود. 
 
معتمدی‌پور بیان کرد: وحدت و اتحاد، لازمه روحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری، وحدت و همچنین توجه به منابع و زیرساخت‌ها لازمه رشد و توسعه است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس روحیه جهادی سبب ساخت موشک، ساخت پل بر روی هور العظیم و دستاوردهای مختلف شد و پیروزی‌های رزمندگان ما در این دوران، ناشی از این روحیه بود.

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت‌پذیری و شجاعت را از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدیریت دانست و ابراز کرد: در این راستا حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار با روحیه جهادی سبب کمک به این مناطق شده است.

معتمدی‌پور ولایت‌مداری و پیاده‌سازی فرامین ولایت را سبب حل مشکلات دانست و اضافه کرد: در دولت سیزدهم اجرای سیاست‌های اقتصادی با محوریت جهاد کشاورزی دنبال شد و از طرفی از ۶ ماه قبل قانون انتزاع پیش‌بینی شد تا این سیاست‌ها به خوبی اجرا و دنبال شود.

وی متذکر شد: در زمان اجرای طرح سیاست‌های اقتصادی، عده‌ای دلسوزانه اجرای آن را دور از دسترس می‌دانستند اما به دلیل اهمیت امنیت غذایی و با همراهی مردم، این طرح پیاده‌سازی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها