شبکه سعودی، هنرمند کویتی را به عنوان دانشمند هسته‌ای ایران جا زد + فیلم

رسانه‌های کویتی با انتشار ویدئویی خبر دادند که شبکه سعودی «الحدث» یکی از هنرمندان کویت را به عنوان دانشمند ترور شده در ایران جا زده است که این اقدام تعجب این هنرمند کویتی را در پی داشته است.
کد خبر: ۵۲۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 17June 2022

به گزارش گروه بین‎الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های کویتی با انتشار ویدئویی خبر دادند که شبکه سعودی «الحدث» یکی از هنرمندان کویت را به عنوان دانشمند ترور شده در ایران جا زده است که این اقدام تعجب این هنرمند کویتی را در پی داشته است.

این هنرمند کویتی پس از مشاهده تصویر خود در شبکه سعودی الحدث به عنوان دانشمند ترور شده در ایران، با ضبط ویدئویی از خود گفت: «سلام، صبح بخیر. این چیه؟ شب به عنوان شاعر می‌خوابی و صبح دانشمند هسته‌ای بیدار می‌شی؟ بسم‌الله! تازه دو بیت بیشتر ننوشتم!»

در همین ارتباط، شبکه سعودی الحدث پیشتر نیز در گفتگو با «احمد الصحاف» سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از لفظ «شبه‌نظامیان» برای توصیف نیرو‌های سازمان الحشدالشعبی عراق استفاده کرده بود که سخنگوی وزارت خارجه بغداد به این شبکه تذکر داد.

احمد الصحاف در گفت‌و‌گویی زنده با این شبکه سعودی ضمن تذکر درباره استفاده از نام درست نیرو‌های الحشدالشعبی به جای استفاده از کلمه «شبه‌نظامیان»، گفته بود: «آنچه شما به اصطلاح به آن می‌گویید شبه‌نظامیان، ما در عراق هم حکومت و هم مردم آن را سازمان الحشدالشعبی می‌خوانیم که [این نهاد]سازمانی تحت امر فرمانده کل نیرو‌های مسلح [عراق]است. این سازمان سابقه‌ای مملو از جانفشانی در راه دفاع از کرامت و مقدسات عراق و عراقی‌ها دارد.»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار