دبیرکل بنیاد هابیلیان:

قدرت‌های خارجی مهمترین حامیان منافقین هستند

«هاشمی‌نژاد» گفت: اگر حمایت قدرت‌های خارجی نبود، شمار شهدای ملت ایران در جریان ترور هرگز به ۱۷ هزار شهید در کشور نمی‌رسید.
کد خبر: ۵۲۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 17June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اگر حمایت قدرت‌های خارجی نبود، شمار شهدای ملت ایران در جریان ترور هرگز به ۱۷ هزار شهید در کشور نمی‌رسید. 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حلقه تزویر و دورویی سیاستمداران آمریکایی را کنار زد و همین موجب شد امروز دشمن به صورت عیان و آشکار وارد مبارزه با ما شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه تمامی ترورها در کشور ما کاملا با برنامه‌ریزی و هدفمند انجام می‌شود، گفت: ترور مردم بی‌گناه کشورمان، نشان از مبارزه عیان و رسمی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران است که با برنامه‌ریزی کامل آنان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد گروهک‌های جنایتکاری که در کشور ما اقدام به جنایت کرده‌اند در کشورهای غربی صورت گرفته است و اکنون نیز در همین کشورها و آمریکا دارای دفاتر رسمی هستند و از تمامی امکانات لجستیکی آنان بهره‌مند هستند.

هاشمی‌نژاد از فرانسه به عنوان پایگاه اصلی منافقان جنایتکار یاد کرد و با اشاره به حمله منافقان در ۲۰ سال پیش به شمار زیادی از سفارتخانه‌های ایران در کشورهای جهان، گفت: این در حالی است که هیچ محدودیت و محکومیتی از سوی کشورهای خارجی، متوجه عاملان این اقدامات تروریستی نشد، چون دست قدرت‌های غربی در دست اینهاست.

وی افزود: هرکجا تحریم، دشمنی و ترور علیه ملت ایران وجود دارد شاهد حضور موثر کشورهای غربی هستیم. ترور دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی نیز با هدف مشکل‌آفرینی و مانع‌آفرینی برای پیشرفت‌های هسته‌ای ایران رخ می‌دهد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه تنها گروهی که در کنار صدام تا آخرین لحظه ایستاد، گروهک منافقین بود، تصریح کرد: این گروه به اهرمی در دست آمریکا و قدرت‌های غربی تبدیل شده است و هزینه‌های فراوانی برای برگزاری میتینگ و هماهنگی این گروهک در کشور فرانسه می‌کنند که شاهد هستیم هر سال میتینگ آنان با قوت و با حضور مهمانان مشخص برگزار می‌شود.

هاشمی‌نژاد با ذکر اینکه امروز چهره دشمن عوض شده و القائات و سیاه‌نمایی برای مردم در دستور کار آنان قرار گرفته است، بیان داشت: مردم ایران ۱۸۰ برابر بیشتر از سایر کشورها در برابر بمباران اطلاعاتی رسانه‌های خارجی قرار دارند.

وی یادآور شد: امروز همه افراد جامعه، از جوان و پیر در معرض شایعات و شانتاژهای خبری دشمن هستند، لذا برنامه‌ریزی برای مدیریت فضای مجازی مهم است چراکه دشمن چهره خود را عوض کرده و در شکلی جدید وارد میدان مبارزه شده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های فرهنگی با برنامه‌ریزی موثر در این زمینه وارد شده و نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار