حضور موفق بیمه کوثر در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی

غرفه شرکت بیمه کوثر در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران با استقبال از سوی مسئولان، بازدیدکنندگان و فعالان این صنایع مواجه شد.
کد خبر: ۵۲۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 17June 2022

حضور موفق بیمه کوثر در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «طالب طبیب‌زاده» مدیر سرپرستی بیمه کوثر هرمزگان اظهار داشت: بیش از ۵۰ شرکت و مجتمع فعال در عرصه‌های دریایی و دریانوردی و خدمات و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور یافتند و از ۲۴ تا ۲۶ خرداد در جزیره زیبای کیش به معرفی توانمندی‌ها، محصولات و خدمات خود پرداختند.  

وی بازاریابی از طریق آموزش را رویکرد بیمه کوثر در این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی بیمه‌های دریایی در غرفه بیمه کوثر به عنوان یک اقدام ویژه، توجه همگان از جمله بازدیدکنندگان و سایر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه را جلب کرد و فرصت‌های خوبی برای ارتباط‌گیری، مذاکره و شناسایی بازار‌های جدید در اختیار بیمه کوثر قرارداد.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر هرمزگان بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از غرفه بیمه کوثر را نقطه عطف حضور در این نمایشگاه دانست و افزود: امیر دریادار شهرام ایرانی با تقدیر از خدمات بیمه کوثر، این شرکت را یکی از اولویت‌های فعالان این عرصه برای انتقال و مدیریت ریسک ارزیابی کرد.

منبع: بیمه کوثر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار