جانشین فرمانده فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

بومی‌سازی تجهیزات مورد نیاز فراجا/ ارتقاء دانش و مهارت از اولویت‌های اساسی پلیس

سردار رضایی گفت: ضمن اینکه ارتقاء دانش و مهارت نیروهای پلیس را یک اولویت اساسی و مهم می‌دانیم بر تجهیز امکاناتی پلیس‌های تخصصی تاکید داریم.
کد خبر: ۵۲۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸ - 18June 2022

بومی‌سازی تجهیزات مورد نیاز فراجا/ ارتقاء دانش و مهارت از اولویت‌های اساسی پلیسسردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تجهیزات مورد استفاده در فراجا ساخت داخل و بومی سازی شده است، اظهار داشت: تحول خوبی را در حوزه پشتیبانی آمادی از پلیس‌های تخصصی و عملیاتی شاهدیم.

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت ماموریتی انتظامی برای تامین نظم و امنیت در کشور، این مجموعه هم انسان محور و هم  تجهیزات محور است؛ بنابراین ضمن اینکه ارتقاء دانش و مهارت نیروهای پلیس را یک اولویت اساسی و مهم می‌دانیم بر تجهیز امکاناتی پلیس‌های تخصصی تاکید داریم.

سردار رضایی با بیان اینکه مردم با دیدن پلیس مجهز احساس خرسندی و رضایت دارند، عنوان کرد: تجهیز امکاناتی پلیس به توسعه امنیت منتج می شود.

جانشین فرمانده فراجا گفت: اقدامات خوبی در زمینه پشتیبانی تجهیزاتی از پلیس‌های تخصصی و یگان‌های عملیاتی صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم.

وی با بیان اینکه مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برنامه هفتم توسعه مسئله محور حرکت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و پشتیبانی دولت و مجلس شورای اسلامی، در برنامه هفتم توسعه شاهد جهش مناسبی در تامین نیازهای میدانی و عملیاتی پلیس باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار